• De clip van 'Cheers' is uit. De zevende single van het album Loud van Rihanna.



    X.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 15:03 ]

    Ik ben bang om het te beluisteren... Avril & Rihanna?


    Olive

    Orphan schreef:
    Ik ben bang om het te beluisteren... Avril & Rihanna?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Dit liedje is echt te saai, sorry. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Orphan schreef:
    Ik ben bang om het te beluisteren... Avril & Rihanna?


    Avril heeft alleen maar 'Yeah's.' Eigenlijk is het alleen Rihanna, maar Avril heeft een hele kleine rol in dit liedje. :3.

    WEAREYOUNG schreef:
    (...)

    Avril heeft alleen maar 'Yeah's.' Eigenlijk is het alleen Rihanna, maar Avril heeft een hele kleine rol in dit liedje. :3.


    Ik hoor het net, maar nee, ik vind het niet goed :x


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Ik hoor het net, maar nee, ik vind het niet goed :x

    Ik heb het alleen beluisterd omdat Avril erin zit, ben niet zo'n Rihanna fan. :3.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 15:12 ]

    WEAREYOUNG schreef:
    (...)
    Ik heb het alleen beluisterd omdat Avril erin zit, ben niet zo'n Rihanna fan. :3.


    Ik ben fan van de oude Avril & totaal niet van Rihanna, dus het zal daaraan liggen :'D


    Olive

    Ik vind hem niet leuk .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het zo stom dat grote sterren tegenwoordig hun liedjes een "duet" noemen en dan vervolgens de iets mindere bekende artiest alleen maar als een achtergrondzanger of zangeresje gebruiken. Op de radio noemen ze bij dit nummer vaak ook alleen maar Rihanna, ik had toch liever wat meer Avril gehoord. Ondanks alles vind ik 't wel een lekker nummer, maar toch, als je de clip niet erbij had zou je bijna niet opmerken dat het nummer ook van Avril is.


    “Love is a contradiction.”

    Ik hou niet van het liedje, want ik ben niet echt fan van Rihanna en je kan het ook geen duet noemen want Avril zingt nauwlijks terwijl zij mijn idool is.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ... Hebben ze nu gewoon die yeah, yeah's van Avril van een ander Avril liedje gepakt en hierop gezet? Want dat stukje klinkt bekend :/

    ... Was dat niet van het numemr With you? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    ... Hebben ze nu gewoon die yeah, yeah's van Avril van een ander Avril liedje gepakt en hierop gezet? Want dat stukje klinkt bekend :/

    ... Was dat niet van het numemr With you? 8D

    Ja klopt, I'm with you. :3

    WEAREYOUNG schreef:
    (...)
    Ja klopt, I'm with you. :3


    Psh, I knew it.. (joehoe)

    Someone kill this song with fire ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eerlijk vind ik hem niet zo bijzonder ofzo. Beetje saai


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wat een saai liedje


    Me so good.