• Dinsdag begint mijn eerste schooldag. Dan hebben we een introductiedag en wat we gaan doen is echt kinderachtig.

    We gaan een wandeltoch maken en daarna knip en plak werk doen, best kinderachtig. Maar ja, ik heb weer zin in school weet niet waarom.

    Wat gaan jullie doen op jullie eeste schooldag?
    Of wat heb je gedaan op je eerste schooldag?

    X.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 14:16 ]


    I love BTR and One Direction!

    Ik had jaar opening zo saai ._.
    en toen was ik vrij die dag erna.
    en toen woensdag had ik weer les.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh, wij gaan vlotten bouwen en discogolfen. Nog erger.. Ik ga naar de 5e, kom op zeg.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 14:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    bij ons lekker chill.

    om 13 u op school zijn, dan kan ik dus nog wat uitslapen, dan klassenindeling en daarna met je klastitularis je agenda en lesrooster krijgen, schoolregels bespreken en dan nog wat lekker chillen.


    i heart my chill school.

    maar ik ga mijn vorige klastitularis missen :'( want ik hartje Kathy!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Werken en luisteren naar wat die leraren te lullen hebben. Duizendmaal liever een wandeltocht en knippen en plakken o_o


    No growth of the heart is ever a waste

    Een introductiedag, meer weet ik niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Onze eerste schooldag is op 6 september, en dat is gewoon school. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    maandag, om 14:45 op school zijn rooster ophalen en met je klas bij elkaar ff zitten


    (Be)lieve in (you)rself

    Defensive schreef:
    Onze eerste schooldag is op 6 september, en dat is gewoon school. (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    C18 schreef:
    Werken en luisteren naar wat die leraren te lullen hebben. Duizendmaal liever een wandeltocht en knippen en plakken o_o


    Ja, zou ik ook liever willen dan werken.


    I love BTR and One Direction!

    Waarschijnlijk gewoon kennismaking of zo, ik weet het niet. En mijn eerste schooldag is op donderdag.

    Alle regels werden uitgelecht, we kregen onze rooster en nog wat andere papieren. En daarna moesten we een beginnentje maken voor een project.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Twee nieuwe in onze klas.
    Ik ben benieuwd wie het zijn hoe ze zich gedragen.
    En of ze aardig zijn. Dat weet ik pas volgende week donderdag.
    Maar wat ik nu weet is dat ik weer bij mijn ex in de klas een jaar zit.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb geen idee... maar in de begeleidende brief stond dat je 'sportkleding en je fiets moet meenemen'. Zucht... >_<


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    We hadden een of andere toespraak over 'beleven' en er traden wat mensen op. En voor de rest ging ik naar m'n mentorgroep en kregen we wat brieven enzo. De dag daarna begonnen de lessen weer. (:


    wth.

    ik heb werkelijk geen flauw idee. .__.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein