• Het is de vierde op VT4.
    Ik ga hem zeker kijken, ook al heb ik hem al 25415145x gezien ;p


    Harmonia nectere passus.

    Cassiopeia schreef:
    Om hoe laat?

    Idk, maar als je VT4 kent waarschijnlijk rond half negen of rond negen uur.


    Has no one told you she's not breathing?

    VT4 zou beter eens de vijfde of de zesde film gaan uitzenden --' ze blijven hangen bij 4 xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    VT4 zou beter eens de vijfde of de zesde film gaan uitzenden --' ze blijven hangen bij 4 xD

    Ja echt hé, ik heb de 5de nog maar 2 keer op tv weten te komen? =p Lang leve Telenet Digital Tv.


    Has no one told you she's not breathing?

    Die zender kan ik niet ontvangen (no_chears)


    -

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ja echt hé, ik heb de 5de nog maar 2 keer op tv weten te komen? =p Lang leve Telenet Digital Tv.


    Idd -.- Ze zenden elk jaar 4 uit, dit is de derde keer dat mijn broer van plan is om het op te pakken, daar ben ik zeker van -.-


    Olive

    Niet weer de vuurbeker!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Orphan schreef:
    (...)

    Idd -.- Ze zenden elk jaar 4 uit, dit is de derde keer dat mijn broer van plan is om het op te pakken, daar ben ik zeker van -.-

    In plaats van elke week het vervolg uit te zenden, nemen ze een random film uit de serie en enkele maanden later een ander random deel. Seriously zijn die mensen soms achterlijk bij VT4? D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    In plaats van elke week het vervolg uit te zenden, nemen ze een random film uit de serie en enkele maanden later een ander random deel. Seriously zijn die mensen soms achterlijk bij VT4? D:


    Natuurlijk zijn ze daar achterlijk, bende idioten. Like, ze stopten met Vampire Diaries uit te zenden halverwege het seizoen; huh?


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Natuurlijk zijn ze daar achterlijk, bende idioten. Like, ze stopten met Vampire Diaries uit te zenden halverwege het seizoen; huh?

    D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik wil ook HP 4 kijken (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb die zender niet :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ah jammer dat het een Belgische zender is D: Lang geleden dat ik deel 4 heb gezien.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, weer in België hoor! Ik heb hem al super vaak gezien maar kan er niet genoeg van krijgen! Ik heb hem op dvd...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Malfoymania schreef:
    Het is de vierde op VT4.
    Ik ga hem zeker kijken, ook al heb ik hem al 25415145x gezien ;p

    Ha! Ik wel drie keer meer!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Jammer dat ik hem vanavond niet kan zien.. hier draait ie niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.