• Hejj,

Mijn zusje van 4 heeft hele mooie schilderijen enz.
    nu willen wij haar kunst bekender maken, maar weten niet hoe.
    iemand tips?
    xxx

listen to your hart.....

Anitaaa schreef:
    (...)
    Neen, maar het onderwerp kunst wordt daar wel bij behandeld en ik moest er zelfs een eindwerk over maken, dus het kan wel zijn dat ze het op die manier bedoelde:'D.
    Btw: alle kleuterwerken kan je beschouwen als kunst, maar het is niet met die bedoeling gemaakt dus je moet het ook geen kunst noemen. Zoals ik al zei, moest haar zus hetzelfde hebben gemaakt maar dan 10 jaar later, dan kon je het kunst noemen.

Een 4jarige kan amper iets over kunst weten, ik twijfel of ze wel iets over Picasso e.d. weet.
    En oké, kunst komt wel aan bod in Humane, maar dat is ook zo bij Economie-Talen, Latijn, Handel, etc. Maar die kan je ook moeilijk kunstrichtingen noemen. Als je 1 uur per week iets over kunst leert betekent dat niet dat je kunst studeert.
    Als je fulltime met kunst bezig bent, dan studeer je kunst.

Where there is a sea there are pirates...

Uneventful schreef:
    Is this a joke? Because I don't get the clue.

Captain schreef:
    (...)
    Een 4jarige kan amper iets over kunst weten, ik twijfel of ze wel iets over Picasso e.d. weet.
    En oké, kunst komt wel aan bod in Humane, maar dat is ook zo bij Economie-Talen, Latijn, Handel, etc. Maar die kan je ook moeilijk kunstrichtingen noemen. Als je 1 uur per week iets over kunst leert betekent dat niet dat je kunst studeert.

In belgie kan je vanaf je 2de middelbareschool naar een kunst academie.

je kunt ook andere dingen doen zoals bv. muziek academie dus je (in belgie, ik weet niet hoe dat zit in nederland) kan als je 15 bent kunst studeren.

I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

Michixchan schreef:
    (...)

In belgie kan je vanaf je 2de middelbareschool naar een kunst academie.

je kunt ook andere dingen doen zoals bv. muziek academie dus je (in belgie, ik weet niet hoe dat zit in nederland) kan als je 15 bent kunst studeren.

In nederland kun je pas na je diploma gaan studeren :')

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

You kidding me?

"Ignite, my love. Ignite."

Finnick schreef:
    (...)

Ik had ooit iets gehoord over een kind dat heel jong was en iets voor zoveel verkocht, maar persoonlijk vind ik dat gewoon een beetje belachelijk. Dat kind weet niet eens waar hij/zij mee bezig is, maar waarschijnlijkt lijkt die kunst dan gewoon op dat van een beroemde kunstenaar. Nogal inhoudsloos, als je het mij vraagt. Maar dat is dan weer mijn mening (:

If you had never come out of the blue, I would've stay

Maak je nou een grapje? Een vierjargige hoort te spelen, geen 'kunst' te maken --'

comfort in c h a o s

Eh, in de meeste gevallen geldt: wat je kunt als je vier bent kun je een paar jaar later beter. Wacht even hoe je zusje zich ontwikkeld en zet haar vooral niet onder druk.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Captain schreef:
    (...)

Bij humane toch nog iets meer, of op mijn school toch ;x En dat vind ik ook, hoor. Die meid haar geklieder kan je niet als kunst beschouwen want ze weet niet waar ze mee bezig is.

Has no one told you she's not breathing?

foto's xd?

Snorlax schreef:
    toon mij dr schilderijen, ik kan mijn proffesionele mening derover loslaten.

ik studeer kunst dus weet ook wel waar ik over praat

maar wss is pas binnen een paar jaar, als ze meer ontwikkeld is, zowel als geest als in vaardigheid veel makkelijker te beoordelen.

Jij studeert kunst en je bent 15 jaar oud?

I love you Tim

PureObsessed schreef:
    (...)
    Jij studeert kunst en je bent 15 jaar oud?

Ja-ha dat kan in België.

Anitaaa schreef:
    (...)
    Bij humane toch nog iets meer, of op mijn school toch ;x En dat vind ik ook, hoor. Die meid haar geklieder kan je niet als kunst beschouwen want ze weet niet waar ze mee bezig is.

Nou als je een bepaalde kunststroming(waar ik de naam van kwijt ben) mag geloven wel. Zij stellen namelijk dat er geen betere kunst is dan dat een weten loos kind maakt. Omdat een kind gewoon strepen en figuren maakt zonder dat het iets wilt uitbeelden of iets bedoelt. Als ik het me goed herinner.

Niet dat ik het er mee eens ben. Kinderen maken geen kunst voor in een museum maar kunst voor op de koelkast.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Waarom reageert iedereen hier zo negatief? Wie weet is ze écht wel goed. Ik bedoel maar; er bestaan inderdaad wel kinderen die op zo'n jonge leeftijd uitschijnen door een bepaald talent.
    Zet er een paar foto's op en dan pas kunnen we zonder gezeik oordelen.

En daarbij vraagt ze niet of vier jaar oud genoeg is ofzo. Ze vraagt om manieren om haar kunst bekender te kunnen maken.

[ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 23:50 ]

If we had not a soul, music would have created it.

MrsLovett schreef:
    (...)
    Nou als je een bepaalde kunststroming(waar ik de naam van kwijt ben) mag geloven wel. Zij stellen namelijk dat er geen betere kunst is dan dat een weten loos kind maakt. Omdat een kind gewoon strepen en figuren maakt zonder dat het iets wilt uitbeelden of iets bedoelt. Als ik het me goed herinner.

Niet dat ik het er mee eens ben. Kinderen maken geen kunst voor in een museum maar kunst voor op de koelkast.

Als ik me mijn cursus nog goed herinner, kan je kunst pas kunst noemen als het iets is wat niet alledaags is en dat is haar geklieder wel, dus ik snap die kunststroming niet :'D