• Hejj,

    Mijn zusje van 4 heeft hele mooie schilderijen enz.
    nu willen wij haar kunst bekender maken, maar weten niet hoe.
    iemand tips?
    xxx


    listen to your hart.....

    Snorlax schreef:
    toon mij dr schilderijen, ik kan mijn proffesionele mening derover loslaten.

    []ik studeer kunst dus weet ook wel waar ik over praat[/s]

    maar wss is pas binnen een paar jaar, als ze meer ontwikkeld is, zowel als geest als in vaardigheid veel makkelijker te beoordelen.


    Je studeert kunst en je bent 15? Vlot.

    Maar 4 is inderdaad nogal jong op dat te beoordelen. Dat kind is zich nog amper bewust van wat ze precies aan het maken is en wat kunst inhoudt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 16:36 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    MrsLovett schreef:
    Alle kinderen van 4 kunnen mooi schilderen voor hun leeftijd. Ze zijn 4.
    Wacht nog een paar(heel wat) jaar dan pas kan je zien of iemand talent heeft of niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Scum schreef:
    Kunst is subjectief. Maar 4 jaar is echt te jong, vind ik. (':


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Anitaaa schreef:
    Moest je zus hetzelfde hebben gemaakt toen ze 10 jaar ouder was, dan kon je zien dat ze talent had. Maar nu is het nog een beetje te vroeg denk ik... ;x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Finnick schreef:
    (...)

    Je studeert kunst en je bent 15? Vlot.

    Maar 4 is inderdaad nogal jong op dat te beoordelen. Dat kind is zich nog amper bewust van wat ze precies aan het maken is en wat kunst inhoudt.

    Misschien doet ze KSO als ze een Belg is? Of ze bedoelt Humane als ze een Belg is, idk : D


    Has no one told you she's not breathing?

    Scum schreef:
    Kunst is subjectief. Maar 4 jaar is echt te jong, vind ik. (':

    Hebben jullie nooit van de kleine Picasso gehoord?
    Ze is ook 4 jaar en verkoopt nu al zoveel schilderijen :'D
    Leeftijd heeft er niks mee te maken c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Grover schreef:
    (...)
    Hebben jullie nooit van de kleine Picasso gehoord?
    Ze is ook 4 jaar en verkoopt nu al zoveel schilderijen :'D
    Leeftijd heeft er niks mee te maken c:
    oja die dat is gewoon kliederen *gayhand*


    Shoganai i ne~

    Grover schreef:
    (...)
    Hebben jullie nooit van de kleine Picasso gehoord?
    Ze is ook 4 jaar en verkoopt nu al zoveel schilderijen :'D
    Leeftijd heeft er niks mee te maken c:


    Ik had ooit iets gehoord over een kind dat heel jong was en iets voor zoveel verkocht, maar persoonlijk vind ik dat gewoon een beetje belachelijk. Dat kind weet niet eens waar hij/zij mee bezig is, maar waarschijnlijkt lijkt die kunst dan gewoon op dat van een beroemde kunstenaar. Nogal inhoudsloos, als je het mij vraagt. Maar dat is dan weer mijn mening (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Licht eraan hoe het eruit ziet, want misschien zou je wel een site kunnen maken ofzo, maar dan moet je misschien eens een paar foto's op q posten en dan kijken wat andere er van vinden


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Misschien kan ze best goed schilderen, maar misschien nog een paar jaar wachten


    Don't dream your life, but live your dream!

    is 4 jaar niet jong?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Misschien doet ze KSO als ze een Belg is? Of ze bedoelt Humane als ze een Belg is, idk : D

    Humane is geen kunstrichting.
    En KSO of eender welke kunstrichting binnenin dat systeem verantwoordt het woord "kunst" volgens mij niet echt. Het is slechts een inleiding en zelfs dat maar amper.
    Ik heb al heel mijn leven met kunst te maken, maar dan ook met échte kunst. :')
    Ik kan zeggenn dat een kind van 4 jaar niet weet waar die mee bezig is. En het dan ook nog kunst te noemen? Dat gaat een beetje te ver... Kunst is pas kunst als de kunstenaar zelf kan bevestigen dat het kunst is. Kan een kind van 4 dat? I don't think so...
    In het geval van muziek of de bespeling van een instrument zou ik wel anders praten, maar in dit geval...


    Where there is a sea there are pirates...

    Trouwens, dat kind van 4 jaar dat met Picasso wordt vergeleken? Srsly? :'D
    Ze maakt gewoon wat vlekken op een mooie achtergrond, lekker artistiek. Ze zit nog mijlenver van Picasso als je 't mij vraagt...


    Where there is a sea there are pirates...

    Foto's of het is niet gebeurd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Captain schreef:
    (...)
    Humane is geen kunstrichting.
    En KSO of eender welke kunstrichting binnenin dat systeem verantwoordt het woord "kunst" volgens mij niet echt. Het is slechts een inleiding en zelfs dat maar amper.
    Ik heb al heel mijn leven met kunst te maken, maar dan ook met échte kunst. :')
    Ik kan zeggenn dat een kind van 4 jaar niet weet waar die mee bezig is. En het dan ook nog kunst te noemen? Dat gaat een beetje te ver... Kunst is pas kunst als de kunstenaar zelf kan bevestigen dat het kunst is. Kan een kind van 4 dat? I don't think so...
    In het geval van muziek of de bespeling van een instrument zou ik wel anders praten, maar in dit geval...

    Neen, maar het onderwerp kunst wordt daar wel bij behandeld en ik moest er zelfs een eindwerk over maken, dus het kan wel zijn dat ze het op die manier bedoelde:'D.
    Btw: alle kleuterwerken kan je beschouwen als kunst, maar het is niet met die bedoeling gemaakt dus je moet het ook geen kunst noemen. Zoals ik al zei, moest haar zus hetzelfde hebben gemaakt maar dan 10 jaar later, dan kon je het kunst noemen.


    Has no one told you she's not breathing?