• Terwijl sommigen van jullie alweer naar school/whatever moeten, zit ik nog lekker hier in berlijn ;d. ik versta echt geen ene fuck van wat die mensjes allemaal zeggen maar ik vind ze awesome. vandaag ging er een kerel naast me zitten ergens in het centrum van oost-berlijn en die begon echt een heel verhaal op te lullen (hij rook verdacht veel naar wodka). en ik maar vrolijk knikken en glimlachen. toen ik dacht iets te verstaan over waar ik vandaan kwam probeerde ik in mijn beste duits uit te leggen dat ik uit nl kom. dat kan toch niet zo moeilijk zijn, vraag je je af. ik weet niet wat ik had gezegd, maar om een of andere reden begon hij daarna spontaan in mijn wang te prikken. wat een held :')
    daarna in de galeries lafayette geweest waar tassen niet goedkoper zijn dan 500 en bontjassen hangen van boven de 2000. elke keer als ik ook maar een voorwerp aankeek kreeg ik acuut een steek in mijn portemonnee. uiteindelijk kon ik de verleiding toch niet verstaan om een broek en t-shirt te kopen. arme pinpas :W

i put the fun in funeral

Ich komme aus den Niederlanden.

Immer Geradeaus,
    Boem is HO,
    Plons is NAT.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Rust zacht pinpas

I've never told a lie, and that makes me a liar.

Snivellus schreef:
    Ich komme aus den Niederlanden.

Immer Geradeaus,
    Boem is HO,
    Plons is NAT.

waauw. daar zou ik vast heel erg om kunnen lachen als ik het begreep ^^'

i put the fun in funeral

Vaarwel pinpas.(huil)(huil)(huil)(yeah)(yeah)

Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

Je n'ais pas des pantalons is het enige duits wat ik kan (cat)

quidquid excusatio prandium pro

DeSlenderman schreef:

dat klinkt inderdaad wel très duits

i put the fun in funeral

DeSlenderman schreef:
    dat is frans o.o

Shoganai i ne~

Omgosh, duitse muggen zijn echt aanranders D:
    moest er zojuist een uit mijn bh zien weg te jagen DD:

i put the fun in funeral

-ligt plat-. Sorry Sarah maar dit is wel grappig, want ik zie het echt voor me. Ik weet dat jij duits zwaar grappig vind dus jij ging vast dood van het lachen daar in berlijn.
    En inderdaad rust zacht pinpas

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Heuy! ik ging ook naar Berlijn (: en verstond idd de meeste mensen niet xd.

I hope heaven needs you more than I do now.

Is een keer was ik naar Berlijn geweest, maar ik ben niet al te best in Duits dus een man vroeg waar ik vandaan kwam(in het duits). En toen brabbelde ik maar wat in het engels: I'm from Los Angeles that is in California and California is in America. Zo te zien weet ik niet wat ik verkeerd zei want hij sloeg me alleen weet ik niet waarom misschien haat hij Amerika? @Smugface indd ze zijn aanrandrs. Dat had ik dus ook een keer. Best goor eigenlijk

Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

Jamess schreef:
    -ligt plat-. Sorry Sarah maar dit is wel grappig, want ik zie het echt voor me. Ik weet dat jij duits zwaar grappig vind dus jij ging vast dood van het lachen daar in berlijn.
    En inderdaad rust zacht pinpas

...
    ik wou vanmiddag aan een ober vragen of er noten in het eten zaten. hij antwoordde iets wat ik verstond als "... Kleine penis" ik moest zo hard lachen dat de ober dacht dat ik een beroerte kreeg.

i put the fun in funeral

SmugFace schreef:
    (...)

...
    ik wou vanmiddag aan een ober vragen of er noten in het eten zaten. hij antwoordde iets wat ik verstond als "... Kleine penis" ik moest zo hard lachen dat de ober dacht dat ik een beroerte kreeg.

Ik hoop voor je dat er geen noten inzaten... En Sarah waarom laat je je ouders zoiets niet vragen, jij gaat al dubbel whatever hij antwoord

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

ZivaDavid schreef:
    Is een keer was ik naar Berlijn geweest, maar ik ben niet al te best in Duits dus een man vroeg waar ik vandaan kwam(in het duits). En toen brabbelde ik maar wat in het engels: I'm from Los Angeles that is in California and California is in America. Zo te zien weet ik niet wat ik verkeerd zei want hij sloeg me alleen weet ik niet waarom misschien haat hij Amerika? @Smugface indd ze zijn aanrandrs. Dat had ik dus ook een keer. Best goor eigenlijk

ooooh ik zou hem terug hebben geslagen :I. ik word gelukkig niet heel vaak gestoken door muggen :3. ik ben best snel onderkoeld en muggen houden niet van koud bloed ;d (tenminste, dat denk ik ooit eens te hebben gelezen.)

i put the fun in funeral

SmugFace schreef:
    (...)

waauw. daar zou ik vast heel erg om kunnen lachen als ik het begreep ^^'

Dat zeiden ze altijd tegen Duitsers in de 2e wereldoorlog. Steeds maar rechtdoor. Boem (een bom) is ho (betekent stoppen!) plons (je weet wel) is nat.

Immer Geradeaus,
    Boem is HO,
    Plons is NAT.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!