• Het is elke jaar wel zo dat ik me zorgen maak of mijn tas groot genoeg is voor mijn boeken. En dit jaar heb ik deze en stiekem maak ik me zorgen dat hij niet groot genoeg is. Sws voor boeken halen, daar ga ik gewoon met mijn tas van de eerste, want daar pasten ze wel allemaal in.

    Dus weet iemand misschien of het groot genoeg is? Of met welke tas ging jij of ga je jou boeken halen?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:00 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had altijd eenzelfde soort tas en die was prima.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, 24 liter is groot genoeg. Ik doe nu vijf jaar met 24 liter, en dat is altijd groot genoeg geweest.

    & ik heb maar weinig boeken. Maar in de eerste paste het ook.


    Destroy what destroys you.

    Wij krijgen altijd zo'n tas bij het ophalen van de boeken. ^^
    Dus daar hoef ik me nooit zorgen over te maken.
    Maar ik denk dat deze voor school wel groot genoeg is hoor. En anders dump je maar wat in je kluisje. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gewoon een Ispac met één achtervak en één voorvak. (;

    Ik gebruik ook een 24liter en voor mij is hij perfect. (Ik ga naar het 4de middelbaar)


    All I have in life, is my imagniation.

    Dat is te zien wat je precies volgt. Ik volg een richting waarbij ik veel handboeken nodig heb, door voor mij zou hij wrs te klein zijn. Maar heb je een kluisje in je school? Want dan kan je daar je boeken ook in steken, en dan is hij wel goed. Of met je buur een beurtregeling houden over boeken meenemen naar de les.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Dat is te zien wat je precies volgt. Ik volg een richting waarbij ik veel handboeken nodig heb, door voor mij zou hij wrs te klein zijn. Maar heb je een kluisje in je school? Want dan kan je daar je boeken ook in steken, en dan is hij wel goed. Of met je buur een beurtregeling houden over boeken meenemen naar de les.


    Ja ik heb een kluisje en ga naar 2Havo. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dilemma schreef:
    Ja, 24 liter is groot genoeg. Ik doe nu vijf jaar met 24 liter, en dat is altijd groot genoeg geweest.

    & ik heb maar weinig boeken. Maar in de eerste paste het ook.


    Thanks, ik schrok me rot dat dit niet groot genoeg was. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wij hebben echt heel weinig boeken. :'D
    Thank you, sweet school! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is wel groot genoeg denk ik..

    Ik doe het altijd in twee plastic zakken. xd


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn schooltas was kleiner en ik kreeg er ook altijd alles in. En veel wichten hadden zelfs een halve handtas om hun dingen in te steken.

    Jahoor, er lopen bij mij op school kudde's mensen met van die Eastpacks, en waarschijnlijk zijn ze groot genoeg :') Ik gebruik geen rugzak btw.
    Maar het ligt er dus wel aan hoeveel je steeds mee moet nemen enzo (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had altijd m'n Eastpak en voor de zekerheid een plasticzak mee en dat ging goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hangt van je boeken enzo af. (joehoe)


    -