Tussen mijn (ex)vriend en ik. We hebben er vandaag definitief een punt achter gezet, iedereen had al door dat het stroef ging de laatste tijd. Hij ging te snel met dingen die ik niet wou, hij was ook ouder en heeft ook al met een paar mensen geslapen, en ik nog niet, wat ik zo wil houden, ik wou andere dingen dan hij, we waren te verschillend. Nu heb ik een tijd geleden een topic aangemaakt met dat hij me een CD had gegeven met liedjes die hij zelf had geschreven, en nu zit ik aan dat ding vast te houden alsof het mijn leven is. Ik voel me rot, schuldig, ellendig en hij heeft dingen tegen me gezegd waardoor ik me nog schuldiger en belabberd voel. Dingen zoals; 'Je bent niet gemaakt om van iemand te houden, je bent een geweldige meid, maar dit gaat niet meer. Jij hebt geen liefde in je.' Ik ga dood van binnen, ik wist misschien wel dat het slechter ging, maar dit kwam hard aan. Me zus vind dat ik die CD weg moet gooien, maar ik zit al sinds ik thuis ben snotterend op bed en ik kan niks anders doen. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben ik echt zo harteloos? Ik ben zo door de war.
I hope heaven needs you more than I do now.