• Tussen mijn (ex)vriend en ik. We hebben er vandaag definitief een punt achter gezet, iedereen had al door dat het stroef ging de laatste tijd. Hij ging te snel met dingen die ik niet wou, hij was ook ouder en heeft ook al met een paar mensen geslapen, en ik nog niet, wat ik zo wil houden, ik wou andere dingen dan hij, we waren te verschillend. Nu heb ik een tijd geleden een topic aangemaakt met dat hij me een CD had gegeven met liedjes die hij zelf had geschreven, en nu zit ik aan dat ding vast te houden alsof het mijn leven is. Ik voel me rot, schuldig, ellendig en hij heeft dingen tegen me gezegd waardoor ik me nog schuldiger en belabberd voel. Dingen zoals; 'Je bent niet gemaakt om van iemand te houden, je bent een geweldige meid, maar dit gaat niet meer. Jij hebt geen liefde in je.' Ik ga dood van binnen, ik wist misschien wel dat het slechter ging, maar dit kwam hard aan. Me zus vind dat ik die CD weg moet gooien, maar ik zit al sinds ik thuis ben snotterend op bed en ik kan niks anders doen. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben ik echt zo harteloos? Ik ben zo door de war. D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    hoezo zegt hij zoiets? okay, als hij niet meer van je houd is het beter voor jullie allebei om er een punt achter te zetten, maar het is gemeen om te zeggen dat iemand geen liefde in zich heeft. En ik kan niet geloven dat jij geen liefde hebt.

    Gooi de cd maar niet weg, later als de relatie al een tijd verder weg is heb je er anders misschien spijt van.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Dat het niet goed ging met hem betekent nog niet dat je harteloos bent, helemaal niet juist. Alleen al het feit dat je je daar zo verschrikkelijk om voelt geeft aan dat je wel degelijk een hart hebt.
    En wat die CD betreft, ik denk dat het gemakkelijker zal zijn als je hem weggooit. Of verstop hem anders in het donkerste hoekje van je kamer en denk er niet meer aan tot je over hem heen bent, want als je die CD houdt word je steeds weer aan hem herinnerd. Sterkte. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat het niet goed ging met hem betekent nog niet dat je harteloos bent, helemaal niet juist. Alleen al het feit dat je je daar zo verschrikkelijk om voelt geeft aan dat je wel degelijk een hart hebt.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Square schreef:
    Dat het niet goed ging met hem betekent nog niet dat je harteloos bent, helemaal niet juist. Alleen al het feit dat je je daar zo verschrikkelijk om voelt geeft aan dat je wel degelijk een hart hebt.
    En wat die CD betreft, ik denk dat het gemakkelijker zal zijn als je hem weggooit. Of verstop hem anders in het donkerste hoekje van je kamer en denk er niet meer aan tot je over hem heen bent, want als je die CD houdt word je steeds weer aan hem herinnerd. Sterkte. ^^


    gooi hem idd maar ergens in een doos ofzo, niet op een plek waar je hem het vaakst tegenkomt, maar weggooien is ook zonde. Don't live in the past, live in the present ;)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Hij is best wel gemeen,ben blij dat je van hem af bent ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het erg gemeen van hem dat hij zoiets zegt..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Die cd is iets van hem, dus het logisch dat je dat ding nu steeds in je handen hebt. Ik snap dat je verdrietig bent, maar dat gaat over. Trust me.
    Als je er echt mee zit dat hij dat heeft gezegd, kan je hem misschien eens vragen om het uit te leggen. Het kan zijn dat hij er iets anders mee bedoelt dan jij nu denkt, of dat hij in zijn woede en verdriet misschien dingen heeft gezegd die hij niet meent.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Square schreef:
    Dat het niet goed ging met hem betekent nog niet dat je harteloos bent, helemaal niet juist. Alleen al het feit dat je je daar zo verschrikkelijk om voelt geeft aan dat je wel degelijk een hart hebt.
    En wat die CD betreft, ik denk dat het gemakkelijker zal zijn als je hem weggooit. Of verstop hem anders in het donkerste hoekje van je kamer en denk er niet meer aan tot je over hem heen bent, want als je die CD houdt word je steeds weer aan hem herinnerd. Sterkte. ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.