• Members of the WAG-gang

    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:09 ]


    Everything is worse without music.

    Ik ben er achter gekomen dat ik een Zayn look a like ken, en gisteren een hele leuke Harry look a like gezien heb bij het werk met iets korter haar. *hearteyes*


    Everything is worse without music.

    + Doeg Reina <3


    Everything is worse without music.

    Ik heb gisteren een god bij de C1000 gezien! :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zag gisteren een exacte Robin Van Persie look a like. Ik zei het nog tegen mijn zus. Bleek die gast nog in onze filmzaal te zitten ook.


    Tears are words the heart can't say.

    Hoeveel goden zie jij wel niet dude HAHA?


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    Hoeveel goden zie jij wel niet dude HAHA?
    2 (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    Ik zag gisteren een exacte Robin Van Persie look a like. Ik zei het nog tegen mijn zus. Bleek die gast nog in onze filmzaal te zitten ook.
    Naast je? (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    Ik zag gisteren een exacte Robin Van Persie look a like. Ik zei het nog tegen mijn zus. Bleek die gast nog in onze filmzaal te zitten ook.

    Ik vind het altijd zo leuk om look a likes te zien zo zat er een jongen bij me op school die op Bojan leek. Man ik kon niet stoppen met staren. *_*


    Everything is worse without music.

    Shaftesbury schreef:
    (...)2 (bloos)

    Het klinkt echt raar wanneer je ik zag een god zegt haha. Dan moet ik aan God denken en Allah enzo. (cat)


    Everything is worse without music.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Naast je? (wbw)

    Nope. Achter me.


    Tears are words the heart can't say.

    YoungGun schreef:
    (...)
    Nope. Achter me.
    Dat is echt stom! Dan kun je niet onopgemerkt kijken!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Persuade schreef:
    (...)
    Ik vind het altijd zo leuk om look a likes te zien zo zat er een jongen bij me op school die op Bojan leek. Man ik kon niet stoppen met staren. *_*

    Hha op sportdag liep er een Cecs look a like. En toen ik en mijn vriendin aan squashen waren bleef hij kijken. Ik dacht echt in mezelf god niet achter je kijken of je ligt van jezelfen.


    Tears are words the heart can't say.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Dat is echt stom! Dan kun je niet onopgemerkt kijken!

    Hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Persuade schreef:
    (...)
    Het klinkt echt raar wanneer je ik zag een god zegt haha. Dan moet ik aan God denken en Allah enzo. (cat)
    Hahaha, nee
    Maar hij leek een beetje op Zac Efron
    Hij had donkerbruin haar, groene ogen, zelfde soort gezicht als Zac, hij was lang en breed, droeg een zwart tshirt van Chasin', had een korte zwarte broek en grijze Vans :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    (...)
    Hha op sportdag liep er een Cecs look a like. En toen ik en mijn vriendin aan squashen waren bleef hij kijken. Ik dacht echt in mezelf god niet achter je kijken of je ligt van jezelfen.
    Dan moet je kijken en dan zwaaien (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John