• Ik kreeg net mijn klas en mentor te horen. Ik had al geen zin in dit jaar, omdat ik aan half havo 4 en dan met name de mensen waarmee ik vorig jaar mijn Engelstalige lessen had (ik doe tweetalig havo)een hekel heb. Meerdere keren gespijbeld tijdens die lessen omdat ik er gewoon kotsziek van werd. Wat denk je dat ze doen? Ze maken een hele tweetalige klas! Dus dat wordt ook mijn mentorklas, waar ik dus nul komma nul vrienden heb. En we hebben de slechtste mentor ever. Ik word gewoon ziek als ik aan volgend schooljaar denk serieus. Kom alsjeblieft niet aan met je maakt wel nieuwe vrienden, want ik zit al een jaar bij hun (met niet eens alle lessen) in de klas en dat jaar was een hel. Seriously, fuck school. (finger)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 12:11 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Kan je geen andere klas aanvragen?

    Wow, rustig. Wat is er zo slecht aan de mentor?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nou eh, sterkte ermee. Het komt wel goed... En als het echt niet gaat, kun je altijd nog een andere klas aanvragen.
    Ik vind die mensen die altijd zeggen 'maak dan vrienden' ook zo irritant... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Incubus schreef:
    Kan je geen andere klas aanvragen?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Incubus schreef:
    Kan je geen andere klas aanvragen?


    Nee, tweetalig moet bij elkaar blijven.. :W


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    iPotter schreef:
    Wow, rustig. Wat is er zo slecht aan de mentor?


    Nouja, ze is in de 20. Werkt er pas een jaar, en kan totaal geen lesgeven of orde houden. En dat moet een mentor van een examenklas worden?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    (...)

    Nee, tweetalig moet bij elkaar blijven.. :W


    Oh, oké... maybe een andere mentor vragen dan?

    Incubus schreef:
    (...)

    Oh, oké... maybe een andere mentor vragen dan?


    Volgens mij hoeven we daar niet om te vragen. Ze was vorig jaar al mentor van een deel van havo 4, en die hadden binnen een week gezeik met d'r. Ze ging niet eens mee met onze studiereis naar Berlijn. Volgens mij is die zo weg x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Flare schreef:
    Nou eh, sterkte ermee. Het komt wel goed... En als het echt niet gaat, kun je altijd nog een andere klas aanvragen.
    Ik vind die mensen die altijd zeggen 'maak dan vrienden' ook zo irritant... ):


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik krijg een klas, waarvan 3 meiden me zo verschrikkelijk haten, ze zullen vast de hele klas tegen me opzetten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Incubus schreef:
    Kan je geen andere klas aanvragen?


    None but ourselves can free our minds.

    Incubus schreef:
    Kan je geen andere klas aanvragen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.