• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:10 ]

    NIALLH0RAN schreef:
    (...)

    Niet alle kampers zijn zoMijn beste vriendin is een kamper en haar familie is echt heel aardig en daarbij ik ben ook heel vaak bij hun thuis geweest,geloof me niet elke kamper is zo natuurlijk zijn er een paar uitzonderingen duw ze niet allemaal in een hokje


    Sorry hoor O_O ik zeg toch niet dat ze allemaal zo zijn O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hale schreef:
    (...)

    Precies.

    Soms is dat echt sneu k ben er getuigen van geweest dat verliefde stelletjes gewoon niet verliefd mochten zijn.

    Sneu maar zo gaat het wel bij ons.

    Kampers moeten echt bij mij en mijn vriendinnen uit de buurt blijven.

    Best jammer want sommige zijn best aardig.

    Heb het ook niet echt op dat kampervolk, muv de overburen 8]. Die hebben vaak overal wel een vieze vinger in zitten. D'r zijn er aardig wat die gewelddadig zijn en die vrouwen, oh man, wat een schreeuwteven zijn dat. Denken dat ze de scepter kunnen zwaaien omdat ze bij de groep horen. Akelig gewoon. Wij hadden jarenlang een buurvrouw die er eentje was van dat soort en het duurde me ook jaren voor ik eindelijk de ballen had om m'n bek open te zetten tegen die teringhoer. Maar héll, ik voelde me goed achteraf (nerd). Nee honestly? Zulk volk is de reden dat ik me heilig heb voorgenomen m'n HBO te halen en geen sociale dienst aan m'n broek te krijgen. Ik wil ooit 't geld hebben om zelf een hypotheek te kunnen betalen voor een fatsoenlijk huis in een fatsoenlijke wijk.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Wees blij, zou je echt met zo'n iemand willen? Die je alleen voor seks wilt?


    Waar slaat 'wees blij' nou weer op, sorry maar ik vind dat zo'n slechte woordkeuze. Nou ofcourse niet, maar het was ook gewoon een opsomming.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    C18 schreef:
    (...)
    Heb het ook niet echt op dat kampervolk, muv de overburen 8]. Die hebben vaak overal wel een vieze vinger in zitten. D'r zijn er aardig wat die gewelddadig zijn en die vrouwen, oh man, wat een schreeuwteven zijn dat. Denken dat ze de scepter kunnen zwaaien omdat ze bij de groep horen. Akelig gewoon. Wij hadden jarenlang een buurvrouw die er eentje was van dat soort en het duurde me ook jaren voor ik eindelijk de ballen had om m'n bek open te zetten tegen die teringhoer. Maar héll, ik voelde me goed achteraf (nerd). Nee honestly? Zulk volk is de reden dat ik me heilig heb voorgenomen m'n HBO te halen en geen sociale dienst aan m'n broek te krijgen. Ik wil ooit 't geld hebben om zelf een hypotheek te kunnen betalen voor een fatsoenlijk huis in een fatsoenlijke wijk.


    Did it told you that I love you?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Sorry hoor O_O ik zeg toch niet dat ze allemaal zo zijn O_O


    Sorry,maar mijn vriendin is hier een tijdje geleden erg mee gepest en heeft haar eigen toen ook gesneden en die shit,Ik kan daarom soms best boos worden,als er zulke dingen worden gezegd. Sorry voor die uitbarsting van een paar posts terug echt sorry


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIALLH0RAN schreef:
    (...)

    Sorry,maar mijn vriendin is hier een tijdje geleden erg mee gepest en heeft haar eigen toen ook gesneden en die shit,Ik kan daarom soms best boos worden,als er zulke dingen worden gezegd. Sorry voor die uitbarsting van een paar posts terug echt sorry

    Ok, maar bedenk voortaan wel wanneer je iets zeg..


    Uneventful schreef:
    (...)

    Waar slaat 'wees blij' nou weer op, sorry maar ik vind dat zo'n slechte woordkeuze. Nou ofcourse niet, maar het was ook gewoon een opsomming.

    Ik denk dat ze bedoel dat je blij moet wezen dat ze je dan nu al afwijzen omdat ze je anders toch alleen wouden voor de seks.. Ipv een jongen die echt om je geeft


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    (...)

    Did it told you that I love you?

    Whut? :'] Ben in een halve slaaptoestand, dus kan best wat gemist hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waar slaat 'wees blij' nou weer op, sorry maar ik vind dat zo'n slechte woordkeuze. Nou ofcourse niet, maar het was ook gewoon een opsomming.
    Hoezo? Ik bedoel alleen maar dat ik blij zou zijn dat jongens die alleen seks willen niet achter mij aan zoude lopen. Lijkt me nou niet bepaalt prettig.
    En voor dat je gaat zeggen dat ik er niks van weet ik woon in een van de slechte buurten van de stad, dus ik weet wel waar ik ongeveer het over heb. Het is niet zo erg als bij jullie maar toch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)Hoezo? Ik bedoel alleen maar dat ik blij zou zijn dat jongens die alleen seks willen niet achter mij aan zoude lopen. Lijkt me nou niet bepaalt prettig.
    En voor dat je gaat zeggen dat ik er niks van weet ik woon in een van de slechte buurten van de stad, dus ik weet wel waar ik ongeveer het over heb. Het is niet zo erg als bij jullie maar toch.


    Is het ook niet, Het is bloed irritant.

    Gelukkig hebben ik en mijn vriendinnen status.

    Dat houd in dat als je status hebt je heel erg beschermend word.

    Maar meisjes zonder status....


    Als je heel erge status hebt is het ook niet leuk hoor.

    Dan mag je alleen maar na buiten als 1 van de boys van jou 'kleik' erbij is.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 1:12 ]

    C18 schreef:
    (...)
    Heb het ook niet echt op dat kampervolk, muv de overburen 8]. Die hebben vaak overal wel een vieze vinger in zitten. D'r zijn er aardig wat die gewelddadig zijn en die vrouwen, oh man, wat een schreeuwteven zijn dat. Denken dat ze de scepter kunnen zwaaien omdat ze bij de groep horen. Akelig gewoon. Wij hadden jarenlang een buurvrouw die er eentje was van dat soort en het duurde me ook jaren voor ik eindelijk de ballen had om m'n bek open te zetten tegen die teringhoer. Maar héll, ik voelde me goed achteraf (nerd). Nee honestly? Zulk volk is de reden dat ik me heilig heb voorgenomen m'n HBO te halen en geen sociale dienst aan m'n broek te krijgen. Ik wil ooit 't geld hebben om zelf een hypotheek te kunnen betalen voor een fatsoenlijk huis in een fatsoenlijke wijk.



    Niet alle vrouwen zijn zogelukkig maar. maar eh heb ik iets gemist want ik geloof dat ik in slaapstand was toen ik dit las


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Niet alle vrouwen zijn zogelukkig maar. maar eh heb ik iets gemist want ik geloof dat ik in slaapstand was toen ik dit las


    Die kampermeisjes bij ons...

    Sorry maar die lopen er echt bij als hoeren.

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Niet alle vrouwen zijn zogelukkig maar. maar eh heb ik iets gemist want ik geloof dat ik in slaapstand was toen ik dit las

    I know :]
    Haha nee hoor, niet veel meer dan wat d'r in deze drie pagina's staan :]


    No growth of the heart is ever a waste

    IMSWAG schreef:
    Naar mijn mening is het gewoon goedkope rap shit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Escritura schreef:
    *Leest andere reacties*

    Nu al geen zin meer om te luisteren. (joehoe)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Escritura schreef:
    *Leest andere reacties*

    Nu al geen zin meer om te luisteren. (joehoe)


    All was well.