Crystalflame schreef:
Ooh, geweldig.
Mijn beste vriendin heeft eeuwige trauma's aan die film, hoewel ze enkel de trailer heeft gezien.
Haha, die film valt best wel mee hoor :'D Die trailer was eigenlijk echt beter dan film zelf op een bepaald punt, tot het einde had ik echt zoiets van 'Dat is het?'
Hoe kan een volwassen vrouw zich nu voordoen als een kind? En dat mensen er dan ook echt intrappen ... *heeft film niet gezien, en is dat ook niet van plan [schijterd qua horror]*
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
Monkeyslut schreef:
Hoe kan een volwassen vrouw zich nu voordoen als een kind? En dat mensen er dan ook echt intrappen ... *heeft film niet gezien, en is dat ook niet van plan [schijterd qua horror]*
Monkeyslut schreef:
Het is een psychologische thriller, geen horror Tja, ga dan de film kijken (bloos)
Haha, die film valt best wel mee hoor :'D Die trailer was eigenlijk echt beter dan film zelf op een bepaald punt, tot het einde had ik echt zoiets van 'Dat is het?'
Ooh. Misschien overtuig ik haar dan nog wel is om de film met mij te kijken.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'