• En maakt plaats voor Orphan, die psychologische thriller waar een oud, gestoord wijf zich voordoet als een klein meisje en iedereen vermoord (krul)



    Olive

    Haha, die ben ik net aan het downloaden!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha, die ben ik net aan het downloaden!


    Ik vond het zo'n leuke film! Niet echt heel eng, maar het verhaal was heel goed en sterk in mijn ogen (krul)


    Olive

    Ik zie een mes en ik denk: 'Weg uit dit topic'.


    It's time to be happy again.

    Ooh, geweldig.
    Mijn beste vriendin heeft eeuwige trauma's aan die film, hoewel ze enkel de trailer heeft gezien. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nu heb ik zin om die film te gaan kijken. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Crystalflame schreef:
    Ooh, geweldig.
    Mijn beste vriendin heeft eeuwige trauma's aan die film, hoewel ze enkel de trailer heeft gezien. (krul)


    Haha, die film valt best wel mee hoor :'D Die trailer was eigenlijk echt beter dan film zelf op een bepaald punt, tot het einde had ik echt zoiets van 'Dat is het?'


    Olive

    Nightingale schreef:
    Ik zie een mes en ik denk: 'Weg uit dit topic'.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Love that movie :3


    I love you Tim

    Die film was amazing!
    Dat einde was echt zo onverwacht:'D
    Ik en mijn moeder waren echt like 'Wtf? Kidding, right?' (krul)


    Let it come and let it be

    Hoe kan een volwassen vrouw zich nu voordoen als een kind? En dat mensen er dan ook echt intrappen ... *heeft film niet gezien, en is dat ook niet van plan [schijterd qua horror]*


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    CountMeIn schreef:
    Die film was amazing!
    Dat einde was echt zo onverwacht:'D
    Ik en mijn moeder waren echt like 'Wtf? Kidding, right?' (krul)


    Echt hé _O_ Geweldige film gewoon, zo'n mindfuck.


    Olive

    Monkeyslut schreef:
    Hoe kan een volwassen vrouw zich nu voordoen als een kind? En dat mensen er dan ook echt intrappen ... *heeft film niet gezien, en is dat ook niet van plan [schijterd qua horror]*

    Valse tanden, midget zijn, er jong uitzien, etc

    Monkeyslut schreef:
    Hoe kan een volwassen vrouw zich nu voordoen als een kind? En dat mensen er dan ook echt intrappen ... *heeft film niet gezien, en is dat ook niet van plan [schijterd qua horror]*


    Het is een psychologische thriller, geen horror (krul) Tja, ga dan de film kijken (bloos)


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Haha, die film valt best wel mee hoor :'D Die trailer was eigenlijk echt beter dan film zelf op een bepaald punt, tot het einde had ik echt zoiets van 'Dat is het?'


    Ooh. Misschien overtuig ik haar dan nog wel is om de film met mij te kijken. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Ooh. Misschien overtuig ik haar dan nog wel is om de film met mij te kijken. (krul)


    Dat moet je echt doen gewoon kqdjmfqkdj _O_


    Olive