Ik vraag me dat af, omdat ik 's nachts niet goed slaap, en ben ik dus veel moe. En daarbij komt dat ik de hele tijd duizelig ben. Dus ik vroeg me af of dit met elkaar te maken kan hebben.
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
Matched schreef:
(...)
Hahah, ik dacht vanmiddag echt dat ik flauw ging vallen. Ik liep de trap op, en de duizeligheid sloeg weer toe. En daarbij zag ik ook steeds zwarte puntjes en kreeg ik hoofdpijn. Toen ben ik even op de trap gaan zitten, tot het weer wegtrok, maarja.
ik heb meer licht in me hoofd en dan opeens word het erg duizelig en das gewoon eng. ben je langs de dokter geweest?
de mijne ook
daarom ga ik naar een andere dokter die het overneemt.
Hahah, dat doe ik liever niet, omdat ik alleen die ken, en daar ga ik eigenlijk al mijn hele leven naar toe. En met dit soort dingen ga ik sowieso liever niet naar een vreemde :"D
Matched schreef:
(...)
Hahah, dat doe ik liever niet, omdat ik alleen die ken, en daar ga ik eigenlijk al mijn hele leven naar toe. En met dit soort dingen ga ik sowieso liever niet naar een vreemde :"D
mij maak het niet zo uit, ik wil dat het opgelost word, en ik ga bijna nooit naar mijn huis arts dusjaa en ik ga dus niet naar mijn long arts want die gaat daar niet over.
BillVerstand schreef:
(...)
mij maak het niet zo uit, ik wil dat het opgelost word, en ik ga bijna nooit naar mijn huis arts dusjaa en ik ga dus niet naar mijn long arts want die gaat daar niet over.
Ik kijk wel even, als het aanhoud ga ik naar de dokter.