• Aangezien ik ineens allemaal topics zie over zoenen vroeg ik me af met hoeveel mensen jullie gezoend hebben? (bloos)
    Mensen ja, het kunnen jongens en meisjes zijn natuurlijk.

    Want ik voel me soms nogal een slet als ik naar mijn aantal kijk namelijk :'D

    Dus vertel! (wbw)

    EDIT: Ik heb met 21 jongens gezoend en 1 meisje :'D
    Dus.. :W

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:51 ]


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Uhu, beter ook dat je het minder houdt haha. :'D
    En ik vind Q ook preuts, ook al heb ik niet met veel jongens gezoend. Maar dat komt ook wel omdat ik al 2 jaar met Jeroen heb :'D Dan is het niet zo erg toch?

    Q is ook preuts imo. En dan niet alleen met dingen uitvreten op seksgebied, maar erover praten alleen al - refereert naar het 'waar word je opgewonden van' topic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Uhu, beter ook dat je het minder houdt haha. :'D
    En ik vind Q ook preuts, ook al heb ik niet met veel jongens gezoend. Maar dat komt ook wel omdat ik al 2 jaar met Jeroen heb :'D Dan is het niet zo erg toch?

    Nee natuurlijk niet! Als ik nog met Jeroen had gehad dan had ik er een stuk minder gehad :'D Jij hebt tenminste het geluk dat je een vriend hebt. (bloos)


    -

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hm. Misschien verkleed ik me daarna een paar keer en kom steeds terug, kun je de 30 halen ;D

    meh, ik zoek maar es een leuk meisje :Y)

    *voelt zich beledigd door die laatste zin* (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee natuurlijk niet! Als ik nog met Jeroen had gehad dan had ik er een stuk minder gehad :'D Jij hebt tenminste het geluk dat je een vriend hebt. (bloos)

    Misschien heb jij dat geluk binnenkort ook wel... :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    C18 schreef:
    (...)
    Q is ook preuts imo. En dan niet alleen met dingen uitvreten op seksgebied, maar erover praten alleen al - refereert naar het 'waar word je opgewonden van' topic.

    LINK? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    2 jongens. Nah, jij valt nog wel mee hoor. Vriendinnen van mij zitten rond de 35. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Misschien heb jij dat geluk binnenkort ook wel... :Y)

    Uh nee want hij negeert me echt (no_chears) En nu heb ik iets van, flikker maar op. Tenzij hij ineens iets stuurt want dan verander ik natuurlijk weer van gedachten :'D


    -

    C18 schreef:
    (...)
    Q is ook preuts imo. En dan niet alleen met dingen uitvreten op seksgebied, maar erover praten alleen al - refereert naar het 'waar word je opgewonden van' topic.


    Grmbl...
    *denkt terug aan hoe hij eerlijk in die topic zei "borsten" en vervolens sexistisch werd genoemd*

    Ik haat die topic :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    (...)
    *voelt zich beledigd door die laatste zin* (joehoe)


    Jij bent vast ook een leuk meisje, anders had je nooit 21 jongens kunnen zoenen :Y)

    Of je kan heel hard rennen/bent goed in jongens dronken voeren


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Grmbl...
    *denkt terug aan hoe hij eerlijk in die topic zei "borsten" en vervolens sexistisch werd genoemd*

    Ik haat die topic :Y)

    Kon je eigenlijk wel verwachten, als je kijkt naar de mensen die hier rondlopen :'D


    Let it come and let it be

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Jij bent vast ook een leuk meisje, anders had je nooit 21 jongens kunnen zoenen :Y)

    Of je kan heel hard rennen/bent goed in jongens dronken voeren

    Wat een compliment haha :'D


    -

    0.


    Harmonia nectere passus.

    Waarom stuurt niemand mij een link van dat topic :|


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    6 jongens, 1 meisje.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Kon je eigenlijk wel verwachten, als je kijkt naar de mensen die hier rondlopen :'D


    Hoezo? D:


    quidquid excusatio prandium pro