• He guys,
    Veel mensen ordeelen verkeerd over mensen met een eetprobleem gewoon omdat ze niet weten wat die mensen door maken. Als je naar een niet zo dun meisje wijst en zegt 'zij heeft een eetprobleem' denken ze 'Hoe kan dat?ze is toch niet dun' Je hoeft niet heel erg dun te zijn om een eetprobleem te hebben. Ik merk dat kinderen andere kinderen met een eetprobleem 'Ziek in hun hoofd' noemen en ze pesten, ze weten niet eens wat het inhoud, wat het inhoud om zoiets te hebben. Ik wil graag dat mensen daar beter over na gaan denken, wat die mensen door maken en ik wil het verhaal met jullie delen. Want vaak zijn mensen met een eetprobleem niet eens gepest om hun gewicht, het zijn kleine dingetjes die worden gezegd en hun altijd bij zal blijven, het zijn natuurlijke onzekerheden.

    The war against the mirror
    Dit is het verhaal over een meisje die zoiets door maakt.
    Het zou fijn zijn als jullie hem lezen.
    xxx(flower)


    Your gonna catch a cold from the ice inside your soul

    Ik wil het wel lezen!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ga lezen. :9~
    En hé. Mijn felicitaties trouwens; nieuw hier en een username en een story die meteen meegaan met de nieuwste hypes hier, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'