• Feel the rain on your skin,
    no one else can feel it for you.
    Only you can let it in!
    No one else, no one else,
    can speak the words on your lips.






    En bedankt Adrian,
    nu heb ik de hele dag dat liedje in mijn hoofd (cat)

    Ik geniet eigenlijk best wel van de regen, het is soms zo benauwd hier en die koude regen is soms juist heel verfrissend en eigenlijk maakt kijken naar de neervallende regen me toch wel... Tja, gelukkig? De regen kan zo hard neer vallen, maar komt altijd weer boven in de lucht om opnieuw te vallen. Maar iedere keer op een andere plek. Echt zo'n 'Everything ends up good' feeling :3
    Ook gewoon het feit dat het kouder is maakt me blij, hoewel het zonnetje prima mag schijnen.

    Maakt de regen jullie ook wel eens blij?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:28 ]


    Let it come and let it be

    Ik hou erg van regen en onweer dus die maken mij regelmatig wel eens blij! (:


    comfort in c h a o s

    Ja, want dan spoelt alles lekker van je af en zijn er weinig mensen op straat :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Regen: Oké.
    Onweer: WEG ERMEE!

    Weirwood schreef:
    Ja, want dan spoelt alles lekker van je af en zijn er weinig mensen op straat :Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    haha nu zit ik ook met dat liedje in mijn hoofd xd
    En ja soms is het echt fijn als het regend, dat geeft zo'n verfrissing (:

    Als het heel benauwd weer is, is het wel lekker als 't even gaan regenen. Maar voor bijvoorbeeld in het weekend of in de vakantie, heb ik toch liever een zonnetje :3


    “Love is a contradiction.”

    Onweer en regen, perfecte moment om buiten te zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Onweer en regen, perfecte moment om buiten te zijn.


    I love you Tim

    Uneventful schreef:
    Onweer en regen, perfecte moment om buiten te zijn.


    Onweer, niet rechtstreeks. Maar ik ga soms wel onder het afdak zitten, proberen foto's te maken van de bliksem. Wat me nu nog nooit gelukt is! D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Over onweer gesproken, ik snap die hele mythe niet van 'Je mag geen paraplu op straat'. Like er zijn echt wel véel hogere dingen dan een meisje van 1.61 met een paraplu in de wijk hoor :'D


    Let it come and let it be

    Regen maar mij soms wel blij, dan haalt het mijn hoofdpijn weg, en kan ik weer helder denken, enzo ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Austen schreef:
    Ik hou erg van regen en onweer dus die maken mij regelmatig wel eens blij! (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    CountMeIn schreef:
    Over onweer gesproken, ik snap die hele mythe niet van 'Je mag geen paraplu op straat'. Like er zijn echt wel véel hogere dingen dan een meisje van 1.61 met een paraplu in de wijk hoor :'D

    De bliksem gaat voor 'm op dat moment hoogste punt, dus dat kan net zo goed die paraplu zijn, het kan ook gewoon de straat zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gaelic schreef:
    (...)

    Onweer, niet rechtstreeks. Maar ik ga soms wel onder het afdak zitten, proberen foto's te maken van de bliksem. Wat me nu nog nooit gelukt is! D:

    Ik ga ook altijd onder 't afdakje zitten tijdens onweer (cat) Laatst sloeg de bliksem even verder in terwijl ik daar stond D: Schrok me dood!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hier regent het niet (nerd) Maar ik zit ook in Barçelona


    SLOAN.