• Ik gebruikte dit spul best vaak na het wassen van mijn haar:



    Ik kreeg er altijd supermooie krullen van, echt wonderspul, haha. Maar het werkte na een tijdje voor geen meter meer. Geen idee hoe dat kwam ofzo. Aan alle mensen met krullen: wat gebruiken jullie, wat wél blijft werken?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mousse van Syoss. Die werkt voor mij prima.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb slag en ik doe er van dat merk altijd mousse in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik was mijn haar met Syoss, shampoo & conditioner, en dan heb ik niet meer nodig :')


    Destroy what destroys you.

    Föhnen met zo'n diffuser.


    "I shut my eyes in order to see.'

    niks, ik was mijn haar met shampoo en dat is het. af en toe spuit ik er wat gel van mijn broer in als ik wil dat het wat langer stijl blijft. daarvoor ben ik dan in de weer geweest met een stijltang x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mousse van Syoss!
    Gaat enorm lang mee, je haar krult mooier, pluist niet en het wordt niet overdreven hard. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik gebruik niks voor mijn krullen? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    shampoo, crémespoeling en soms een beetje haarschuim(krul)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Slapen :Y) Ik ga altijd 's avonds douchen, ga dan meteen slapen en ik word wakker met een geweldige bos krullen sarcasme, ik moet het dan stylen.

    Tuesday schreef:
    Slapen :Y) Ik ga altijd 's avonds douchen, ga dan meteen slapen en ik word wakker met een geweldige bos krullen sarcasme, ik moet het dan stylen.


    Whaha ik dacht al. Als ik dat doe is het niet meer normaal ontploft. (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.