• -

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 22:59 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet wat je bedoelt, ik werd zo erg gepest dat ik van school veranderde. Om eerlijk te zijn is dat iets wat ik nu ook wil. Ik zou toch gaan om proberen nieuwe mensen te leren kennen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jottum ik heb ook een bbq maandag -zucht-
    Ik zie ook op tegen het volgende jaar, heel erg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    lieve meid, ik weet hoe je je voelt. ik heb het ook een best lange tijd gehad en ik heb één ding geleerd: je best doen om erbij te horen mislukt júíst. je moet je klasgenoten als klasgenoten zien en niet als vriendinnen. doe gewoon normaal aardig tegen ze en wees opgewekt dan gaan ze je vanzelf aardig vinden! op een gegeven moment komen die vriendinnen vanzelf wel (: buiten je klas zijn er heus ook nog wel leuke meiden ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Misschien moet je eerst stilstaan bij wat je wél wilt (echt alles wat je zou willen opschrijven) en bij de kleine dingetjes beginnen. Soms kun je uit hele kleine dingen al genoegen halen.
    Verder zou ik het niet weten, aangezien ik zelf nooit problemen heb gehad als ik nergens bij hoorde. Ik wens je in ieder geval het allerbeste toe!


    Am I gay? I am ecstatic!

    Dit heb ik ook... Elk jaar weer.
    Misschien moet je proberen om andere mensen van school te leren kennen, die niet bij je in de klas zitten? Ik heb dus ook bijna elk jaar een kutklas (alleen in de tweede was het nog wel leuk). Of misschien kun je meedoen met zo 'n buitenschoolse activiteit, om daar nieuwe mensen te leren kennen. Of ga naar je mentor (mijn mentor van vorig jaar is nu eigenlijk een soort vriendin van me geworden, zover je dat zo kunt noemen, ook als is ze 50 jaar ouder. Maar ze is gewoon awesome, helemaal niet zoals de andere leraren :3).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ik kijk ook enorm op tegen het volgend schooljaar ik ga naar een nieuwe school dus dat is helemaal eng


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dit is je laatste jaar, daarna ben je van al die flutmensen af. Richt je daar maar op, je kunt 't, echt waar. En zoals Flare al zei, probeer vrienden naast school te maken. Je moet gewoon je ding blijven doen en niet teveel laten merken dat je graag ergens bij wilt horen. Geloof me, de meeste vrienden hou je over van je studententijd. Het komt allemaal wel op z'n pootjes terecht, geloof in jezelf.


    wth.

    Als ik het goed heb ga je naar havo 5 toch, dan heb je nog maar een 3 kwart jaar te gaan ofzo, dus denk daar maar aan, als het echt niet lukt, je bent er bijna vanaf!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mayfly schreef:
    Dit is je laatste jaar, daarna ben je van al die flutmensen af. Richt je daar maar op, je kunt 't, echt waar. En zoals Flare al zei, probeer vrienden naast school te maken. Je moet gewoon je ding blijven doen en niet teveel laten merken dat je graag ergens bij wilt horen. Geloof me, de meeste vrienden hou je over van je studententijd. Het komt allemaal wel op z'n pootjes terecht, geloof in jezelf.


    Ik heb vrienden naast school. Hele goede zelfs, dat is het probleem niet. Maar toch, als je binnen je jaar gewoon geen vrienden hebt, zit je alsnog overal alleen en voel je je niet bepaald fijn op school ofzo...


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    (...)

    Ik heb vrienden naast school. Hele goede zelfs, dat is het probleem niet. Maar toch, als je binnen je jaar gewoon geen vrienden hebt, zit je alsnog overal alleen en voel je je niet bepaald fijn op school ofzo...


    Nee, je voelt je dan ook niet fijn. Dat is waar. En het is goed dat je goede vrienden hebt naast school, want dan hoef je ook niet aan jezelf te twijfelen dat je niet goed genoeg bent. Als mensen jou niet mogen of wat dan ook, dan is dat hún probleem. Jij bent jij en als zij dat niet willen accepteren, pech. Het is kut, ik weet het. Maar je komt er wel doorheen, net zoals het vorige jaar. En na dit jaar ben je er vanaf.


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Nee, je voelt je dan ook niet fijn. Dat is waar. En het is goed dat je goede vrienden hebt naast school, want dan hoef je ook niet aan jezelf te twijfelen dat je niet goed genoeg bent. Als mensen jou niet mogen of wat dan ook, dan is dat hún probleem. Jij bent jij en als zij dat niet willen accepteren, pech. Het is kut, ik weet het. Maar je komt er wel doorheen, net zoals het vorige jaar. En na dit jaar ben je er vanaf.


    Dankje, dat is lief van je. <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Er kan veel veranderen in een nieuw schooljaar, probeer positief te blijven!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Temperate schreef:
    Mijn vorige schooljaar met havo 4 was echt gewoon een hel. Ik had geen vriendinnen, leek wel nergens tussen te passen ofzo. Ik kwam gewoon bijna elke dag jankend thuis. Nu in de vakantie gaat het eindelijk wat beter, op nachtmerries over volgend jaar na. Lees ik net op de site van de school dat er de eerste dag een verplichte bbq + activiteitenprogramma is. Ik word gewoon al misselijk als ik eraan denk, en ik zit nou weer te janken omdat ik me weer precies herinner hoe ik me vorig jaar voelde. Je best doen om ergens bij te horen, wat elke keer weer mislukt... Ik wil het gewoon niet meer. Sorry voor mijn zeikverhaal, maar dit moest ik even kwijt..


    Heeej meis,ik had in de 1e ook geen vriendinnen,maar toen zag ik toch wel in dat ik er zelf af moest lopen en nu heb ik er heel veeel waarmee ik echt blij ben(flower) ik hoop dat het nu vooor je s veranderd en ej de goede hebt uitgekozen Liefs(H)


    btr

    Ik snap je, ik heb dit jaar precies hetzelfde. Ik heb wel vriendinnen, maar die zitten allemaal in een andere klas :( En we hebben ook niet vaak dezelfde pauzes, dus ik voel me er ook best kut onder. Zeker omdat ik die mensen totaal niet mag :S

    Maak gewoon eens een babbeltje met iemand uit je nieuwe klas, deed ik vandaag ook. Diegene met wie ik gepraat heb, is niet mijn vriendentype maar wel goed om tijdelijk mee op te trekken ;)

    Ik hoop dat het met jou ook goedkomt!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb gehuild van angst om mijn mentrix, want ze was echt HEEL gemeen en ze kwam altijd naar me toe enzo, dat er "leraren" waren die vonden dat ik niet goed mijn best deed. Ik ben eens na gaan vragen, en allemaal zeiden ze dat ze nog nooit zo'n ijvere, lieve of zachtaardige leerling hadden gehad. SUCK ON THAT!

    OT:
    Uiteindelijk ben JIJ jezelf en gaan ZIJ mee met de meute. Je bent een individu, en dat durven niet veel mensen ook te laten zien. Wees trots op wie je bent, die klas kan stikken!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!