• hebben jullie ook zo'n hekel aan spinnen? Ik lag mooi in bed film te kijken alle lampen uit. Voel ik opeens iets op mijn arm dacht dat het niks was even later voel ik het nog dus ik beweeg mijn arm. En toen zag ik iets groots bewegen en deed ik de lamp aan, en klom een supergrote spin omhoog ik schrok me dood dat ding kroop op mijn arm :S toen gelijk de handoek gepakt en hem in de wc gegooid xD wat doen jullie als je een spin ziet? :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    op kamp kroop er eens 1 over mijn gezicht dus ik sloeg hem
    en ik moest huilen omdat hij pijn had
    hij leefde nog maar kon niet meer lopen enzo


    You can't not look cool with a crossbow.

    Me dood schrikken en dan morsdood slaan met een tijdschrift (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik sla hem dood en dan ben ik waarschijnlijk de volgende dag alweer vergeten dat ik die dag daarvoor een spin heb dood geslagen

    Schreeuwen :'D en mn vader of moeder roepen om te vragen of hij of zij hem weg wil halen.


    Destroy what destroys you.

    CountMeIn schreef:
    Gillen, wegrennen, mama roepen en dan van een afstandje kijken hoe het beest het huis uit word verjaagd.


    En dan me opsluiten op de wc zodat ze zeker niet met dat beest achter me aan kan komen! :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    justjeff8d schreef:
    hebben jullie ook zo'n hekel aan spinnen? Ik lag mooi in bed film te kijken alle lampen uit. Voel ik opeens iets op mijn arm dacht dat het niks was even later voel ik het nog dus ik beweeg mijn arm. En toen zag ik iets groots bewegen en deed ik de lamp aan, en klom een supergrote spin omhoog ik schrok me dood dat ding kroop op mijn arm :S toen gelijk de handoek gepakt en hem in de wc gegooid xD wat doen jullie als je een spin ziet? :P
    Omg,,waaaah engg-:(Spinnen bleee bang voor die beesten al is het een mini als er een spin om me zit ga ik gillen oooo hard. ik nog nooit gegild heb,en ik ga jankeeen,ben zo scareed. for spinnne
    xx:$


    btr

    Not me :]
    Ik waardeer spinnen wel, houden 't huis vliegvrij. Vanochtend zat ik uiterst gefascineerd te kijken naar een spin die een vlieg te pakken had in z'n web.


    No growth of the heart is ever a waste




    Deze zag ik net langskomen op Tumblr, lekker toevallig. :'D

    En ja, ik ben er bang van. Ik zou gillen moest zoiets op mij kruipen. :o


    Let the Night embrace you

    Ik heb vandaag de cavia van mijn zus gered door een grotte spin.
    Ook al ben ik bang.

    Ik was ooit (is nog niet zo lang geleden dit jaar nog gebeurd)
    Ik ging naar mijn kamer en zag daar zo iets zwart vliegen.
    Eerst eens gekeken wat het was. Ik dacht dat het
    een volgel was maar het was een vleermuis.
    Ik gillend naar beneden rennen. Mijn vader heeft ze buiten gestoken dan.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 22:17 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hansworst schreef:
    ik ben degene die insecten altijd moet doorspoelen/vermoorden/buitenzetten:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sla hem gewoon dood? :'3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Spinnen zijn mijn vriendjes. Ze doen mij niks en daarnaast ben ik een paar honderd meter groot voor hun. Ik zou het pas uit freaken als spinne zo groot zijn, maar ze zijn meestal maar een paar centimeter groot.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    CountMeIn schreef:
    Gillen, wegrennen, mama roepen en dan van een afstandje kijken hoe het beest het huis uit word verjaagd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.