• hoi

    Ik zoek een progamma om filmpjes mee te maken, ik MOET kunenn green screene, opleiding zeg maar wat ik doe is dat nodig. Ik weet dat Sony vegas het kan maar sony vegas is A niet te krijgen of B ongeloofelijk duur o0.

    Dus wie weet nog een goed progamma? =D
    ik had ook al hadium platium gehoord, die was 179, maar de reacties beloven niet veel goeds over het progamma :(
    dus wie weet nog een goede?
    er was er een bj de media markt van 89 euro, maar ik weet helaas niet meer de naam, hulp zou geweldig zijn =D


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    After Effects. Daarmee hebben wij onze greenscreenopname ge-edit. Kun je dat groene wegkeyen. Belangijk: draag geen groene kleding tijdens een greenscreenopname (nerd). Deze stomkop hier had dat namelijk wel, met gevolg dat ze de opnamestudio + de camera opnieuw mocht gaan huren voor een nieuwe opname -.-

    Ik zou die boel gewoon illegaal downloaden :'D Als je een grafische opleiding doet, vraag iemand die een beetje verstand heeft van Adobe mastercollectie cs 5 installeren (als je het verkeerd doet krijg je te maken met een trialversie die je maar 30 dagen kan gebruiken en ik kan het zelf helaas ook niet -.-) en daar zit onder andere After Effects in :] Mocht je dat programma (willen) hebben, kan ik je onze tutorial over hoe je moet keyen nog wel doorsturen ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    After Effects. Daarmee hebben wij onze greenscreenopname ge-edit. Kun je dat groene wegkeyen. Belangijk: draag geen groene kleding tijdens een greenscreenopname (nerd). Deze stomkop hier had dat namelijk wel, met gevolg dat ze de opnamestudio + de camera opnieuw mocht gaan huren voor een nieuwe opname -.-

    Ik zou die boel gewoon illegaal downloaden :'D Als je een grafische opleiding doet, vraag iemand die een beetje verstand heeft van Adobe mastercollectie cs 5 installeren (als je het verkeerd doet krijg je te maken met een trialversie die je maar 30 dagen kan gebruiken en ik kan het zelf helaas ook niet -.-) en daar zit onder andere After Effects in :] Mocht je dat programma (willen) hebben, kan ik je onze tutorial over hoe je moet keyen nog wel doorsturen ;]


    omg jij bent awsome =D
    haha maar onze school ondersteunt geen illegale dingen =[ en die trial/tryal van sony vegas had ik vorig jaar al, 30 dagen...
    haha jah van de groene kleren kan ik wel snappen van je haha,
    haha en hoe bedoelde je nu met doorsturen? heb je een link voor een fijn progamma?


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Ik heb Adobe Premiere elements volgens mij werkt dat ook met groen-scherm