• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:55 ]

    Mijn mentor is, eng.


    Let it come and let it be

    MAGISTER FTW

    ik heb zo'n hekel aan magister, het werkt namelijk nooit bij ons .__.

    oké, even ontopic; ik háát mijn mentrix. het is echt een bitch. ik had haar vorig jaar ook, en ik doe één ding verkeerd (ik weet niet eens wat), en ze mag me niet. ik kreeg altijd lage cijfers van haar, hoe goed ik ook mn best deed. ik hoop dat ze wat begripvoller is dit jaar.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb Simons, en hij is geweldig! Hij helpt me overal bij, en hij is ook een hele grote steun ! Top mentor heb ik:D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn mentor heet Roc als afkorting, en dan moet ik steeds denken aan gustavo Roc van BTR :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    weet niet, ik ken hem niet.
    hij lijkt op een Hobbit uit lord of the rings xD
    ja echt waar mensen(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Videotape schreef:
    Ik heb nog vakantie.


    count the blessings

    Ik heb een duo mentor dit jaar omdat mijn normale mentor met zwangerschapsverlof is en ik weet nu niet wie de andere mentor is. =)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik heb nog vakantie (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn mentor geef ook aardrijkskunde, maar dat is echt een geweldige vent! Ik heb hem nu voor het tweede jaar als mentor en 4e als leraar AK.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Videotape schreef:
    Ik heb nog vakantie.


    They fell in love, didn't they?

    Die van mij is prettig gestoord:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    die van mij is mijn lO lerares en ze is super aardig _O_


    Shoganai i ne~

    Ik heb echt een hele gave mentor! Serieus, hij is nog best jong en we mogen vaak doen wat we zelf willen. I am happy :D!


    I will be.

    Ik ken mijn mentor nog niet dus eh...


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Het is nog niet zeker wie mijn mentor is, maar degene waar het nu naar uit ziet wil ik absoluut niet als mentor...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful