Dat er veel dezelfde topics zijn. Ik weet niet waardoor het komt.
Maar ik vind dat best jammer. Want zo denk je origineel te zijn en dan is het het niet.
Ja wat doe je eraan? Je kunt moeilijk zeggen dat sommige mensen geen topic meer mogen openen. En soms is er het akelige toeval dat meerdere mensen hetzelfde idee hebben..
Gracias schreef:
Ja wat doe je eraan? Je kunt moeilijk zeggen dat sommige mensen geen topic meer mogen openen. En soms is er het akelige toeval dat meerdere mensen hetzelfde idee hebben..
Het valt me vooral op met die 'wanneer ga je terug naar school' en 'waar woon je' topics.
Een veel spelletjes zijn hetzelfde alleen een variant voor HP, 1D, +5000 posts enzo
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Als dit over je cover topic gaat, dan was jij zeker niet de eerste hoor. Dus dan was je sowieso al niet origineel, just saying.
Verder zijn veel topics inderdaad hetzelfde, maar daar valt niets aan te doen, ben ik bang. (:
Dursley schreef:
Als dit over je cover topic gaat, dan was jij zeker niet de eerste hoor. Dus dan was je sowieso al niet origineel, just saying.
Verder zijn veel topics inderdaad hetzelfde, maar daar valt niets aan te doen, ben ik bang. (:
Het gaat niet alleen over mijn cover topic nee ;O Het gaat ook over andere topics. En ja idd je hebt gelijk.