• Yes bericht gestuurd met het antwoord.

    Marshmellow schreef op 23 aug 2011 - 10:17:

    RE: ik wil een bff wedstrijd.

    Je mag meteen beginnen =)


    Omdat het mijn eerste wedstrijd is wil ik 10 tot 12 deelnemers. Ik vind dit een makelijk aantal voor de overzicht. Als voor de eerste opdracht iemand uitvalt mag er iemand anders. Er zijn 5 of 6 rondes ligt aan het aantal. Per ronde vallen er 2 af. Ik zoek GEENjurryleden meer. Een ronde duurt 1 week maar als het een groote opdrahct is 2 weken. Je moet melden van te voren als je uitstel wilt en dat moet met een goedde reden. Niks of te laat inleveren is weg. Ik zet duidelijk een datum en tijd neer. Een dag voor de inlevertijd geef ik de mensen die niks hebben gestuurd een berichtje. Alles komt in een story te staan die ik dan aan maak. Je stuurt het op via een Pb. Hopelijk willen jullie meedoen. Ik heb er zin in.

    1. AriaM te laat
    2. AlexHoneyy
    3. imlove
    4. Gracias Is Gestopt
    5. beautybitch 4 ingeleverd &gekeurd
    6. Huilen
    7. Prim hELLAAS niks ingelevrd
    8. Parachutes
    9. Suenos Uitgeschreven
    11. IfOnly
    12. TrueMyself


    Naam verandering door geven aub.

    Opdracht 4 is online. aangezien ik neit meer weet wanneer inleveren 09-10 om 12:00

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik doe meee ;)


    I will be.

    Mag ik nog meedoen? (A)

    imlove schreef:
    ik wil wel meedoen;)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik wil wel meedoen. (: Als dat nog gaat!


    Love is Big. Love is Small. Love is Great . LOVE IS ALL!

    Nog 6 mensen moeten inleveren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    nu nog 4


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    wauw wat kunnen jullie goed dichten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb mijn naam veranderd:

    DDLovato --> TrueMyself


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Mensen aangezien nog niemand op 2 personen iets ingeleverd heeft geef ik iedereen 7 dagen uitstel. Ik was er namelijk ook niet met mijn hoofd bij door problemen op school. Ik had belooft de neit ingeleverde een dag voor de tijd te pben maar dat ben ik helemaal vergeten. Als je me een bericht had gestukurd dat je wel te laat was dan bij deze geen punt aftrek. Wel degene behalve Huilen en nessiecarlie krijgen halve punt aftrek want je moet wel zelf in de gaten houden de tijden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    tot vanacht 00:00 uur de tijd denk eraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nog ander half uur. anders vallen er 3 af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb alles wat ik nu heb beordeeld en punten gegeven. Alles is een voldoende. NOg 2 en dan de uitslag. Als huilen het eerder inleverd dan kijgen jullie erder de utislag maa rik laat het weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan