• In de vorige topics van mij heb ik regelmatig gepost dat ik me ellendig voelde vanwege mijn vriendje. Ik wilde het eerst niet zien, maar het is waar. Hij heeft me keihard laten zitten. Ik heb nagedacht en het uitgemaakt. Omdat hij vandaag opeens niet met me wilde praten omdat er iets met iemand aan de hand was. Hij wilde het me niet vertellen. Het is een te lang verhaal om jullie allemaal uit te leggen. Maar...
    Heeft er nog iemand tips om jezelf af te leiden van de shit die je voelt als je het uitgemaakt hebt?


    26 - 02 - '16

    Eet veel chocola :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ijs veel ijs met films x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lachen. Dat werkt vaak bij mij als ik me down voel. Dan probeer ik te lachen en na een tijdje begin ik dan echt te lachen. Maar als je je echt zo slecht voelt dan helpt het niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wéetje. Ik zit nog steeds met mijn ex, en dat is een jaar geleden - te veel gebeurd - . Ik denk niet dat je hem echt ooit zal vergeten, qua school, werk, vriendschappen ect.
    Maar ik denk wél dat je dingen moet gaan doen met de mensen rondom je heen (:
    Goodluck, if you wanna talk, you know where to find me !


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    Wéetje. Ik zit nog steeds met mijn ex, en dat is een jaar geleden - te veel gebeurd - . Ik denk niet dat je hem echt ooit zal vergeten, qua school, werk, vriendschappen ect.
    Maar ik denk wél dat je dingen moet gaan doen met de mensen rondom je heen (:
    Goodluck, if you wanna talk, you know where to find me !


    Thx, maar ik proberen om mezelf sterk op te stellen en me er vooral niet te erg druk om te maken. Hij heeft me al genoeg kapot gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Eet chocola,daar knap je van op.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Met vrienden weg gaan. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hou een filmmarathon met je vriendinnen, met veel lekker eten en drinken (:


    Alis volat propriis.

    Ik vind het erg voor je! Maar ik zou zoveel mogelijk weg gaan of met je vrienden afspreken. Het is inderdaad beter uit als je je zo ellendig voelde door hem. Ook al klinkt dat misschien erg. Veel sterkte!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ga leuke dingen doen met je vriendinnen; een dagje shoppen en vettig voedsel eten om dan s avonds met een kop warme chocolademelk voor tv te kruipen en wraakfilms als "mean girls" en "john tucker must die" te kijken ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Koop jankfilms.
    Titanic the notebook Romeo en Julia. Je kent het wel

    Koop ben en jerrys

    En ga met je beste vriendin op de bank liggen.

    Maar ik snap iets niet. In een ander topic van je (wat inmiddels gesloten is) staat dat hij het tijdelijk heeft uitgemaakt vanwege shit enzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Maar ik snap iets niet. In een ander topic van je (wat inmiddels gesloten is) staat dat hij het tijdelijk heeft uitgemaakt vanwege shit enzo.


    Ik zal het ff uitleggen.
    Nou. Op een rare manier kon ik het accepteren en hadden we het goedgemaakt. En toen was het dus weer aan.


    26 - 02 - '16

    Dapper van je! (:
    Ik zou niet weten hoe je dit moet aanpakken, ben nog steeds niet over mijn ex heen en dat is al 2,5 jaar uit. Sad life. Hoewel ik moet zeggen dat het echt minder wordt. Anywayz, shutting up.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Well, first you need a lot of icecream...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.