• Inplaats dat ik opgeef. Ik ga er keihard voor knokken. Al lacht iemand me uit,al moet iemand mij niet,ik blijf mezelf. Ik ben wie ik ben en zo moet je mij accepteren! Misschien noemen ze mij lelijk of klein,iemand die dat zegt is vanbinnen lelijk. En iemand die dat zegt voelt zich misschien wel klein. Ik ben wie ik ben en ik kom voor mijn mening op. Ik zal alles gaan doen om gelukkig te zijn! Misschien ben je wel eens even verdrietig en moet je huilen,maar daardoor word je alleen maar sterker. Soms voel je je bang en alleen maar je hoeft niet bang te zijn,want er zal altijd wel iemand voor je klaarstaan![aa]

Deze tekst heb ik zelf bedacht en wilde het even met jullie delen. Dit is hoe ik me nu voel.

[ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:43 ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Ik heb net hetzelfde (:

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Makkelijker gezegd dan gedaan zeg ik altijd (bloos)

-

Voor mij geldt hetzelfde als Genius. Ik maak veel zo'n tekstjes voor mezelf en dat helpt welgeteld zo'n 5 minuten en dan ben ik weer down

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Voor mij geldt hetzelfde als Genius. Ik maak veel zo'n tekstjes voor mezelf en dat helpt welgeteld zo'n 5 minuten en dan ben ik weer down

Ik zeg niet dat dit helpt,ik uit hoe ik me nu voel.

It's going to be difficult, but not impossible.