• Het was uit het niks opeens vet. Ik heb nóóit vet haar gehad, juist eerder droog. Het is al een maand zo, ik krijg het niet weg, terwijl ik gewoon hetzelfde was als eerst. En nu wordt het volgens mij ook nog eens dunner heb ik het idee ;s Help? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    kapper is de hero ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Puberteit verandert je lichaam... Misschien een andere shampoo?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wassen met Dreft, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    CNBLUE schreef:
    kapper is de hero ^.^


    Food.

    Eet je genoeg brood? XD Want ik had een keer heel lang geen brood gegeten en toen werd mijn haar heel dun en vet


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    CNBLUE schreef:
    kapper is de hero ^.^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Defensive schreef:
    Puberteit verandert je lichaam... Misschien een andere shampoo?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Welcome to my life, ik moet het elke dag wassen. Ja ik weet dat het slecht is, maar anders zie ik eruit als een zwerver.
    Aan vet haar is niet veel te doen, behalve er zo min mogelijk aan te zitten en het met 'tegen vet haar' shampoo wassen. Maar ik betwijfel of dat werkt bij jou, omdat je er nog nooit eerder last van hebt gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @Stonem : heb ik ook ;s


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Defensive schreef:
    Puberteit verandert je lichaam... Misschien een andere shampoo?


    Forever.