Ik begin met 2 letters van het alfabet op te noemen. Twee personen moeten zeggen welke letter hij/zij het leukste vindt. Nog twee personen zeggen welke naam van de twee pesonen die hun letter hebben gekozen ze het leukste vinden, waarna er weer twee personen hun lievelings gebruikersnaam uitkiezen.
Voorbeeld:
Ik begin met de letters a en b.
Gebruiker 1: (vindt a een leuke letter) a
Gebruiker 2 (vindt a een leuke letter): a
Gebruiker 3 (vindt 'Gebruiker 1' een leukere naam dan 'Gebruiker 2'): Gebruiker 1
Gebruiker 4 (vindt 'Gebruiker 2' een leukere naam dan 'Gebruiker 1'):
Gebruiker 2
Gebruiker 5 (vindt 'Gebruiker 4 een leukere naam dan 'Gebruiker 3'): Gebruiker 4
Enzovoort...
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- De mooiste gebruikersnaam
De mooiste gebruikersnaam - Forum spelletjes
-
23 aug 2011 - 13:2223 aug 2011 - 14:34
Retweet schreef:
OEH MIJN USERNAME IS COOLER
(...)
Mijn volgende username wordt een pokemon
Retweet is mooier
EN NEE, DOE GEEN POKEMON"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
23 aug 2011 - 14:35Ik vind Shaftesbury mooier dan Retweet
Ik snap wat je bedoelt.
Je moet gewoon kijken naar de twee berichten boven je, de namen van de users die dat bericht schreven en dan zeg je welke van de twee je mooier vind. En de volgende kijkt dan naar jou naam en de naam boven je, enzovoorts. Snapt iedereen het nu?[ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 14:35 ]
The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
23 aug 2011 - 14:36Tranquillity is mooier dan Retweet.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
23 aug 2011 - 14:36SecretRose schreef:
Ik vind Shaftesbury mooier dan Retweet
Ik snap wat je bedoelt.
Je moet gewoon kijken naar de twee berichten boven je, de namen van de users die dat bericht schreven en dan zeg je welke van de twee je mooier vind. En de volgende kijkt dan naar jou naam en de naam boven je, enzovoorts. Snapt iedereen het nu?
Maar wat heeft die A en B ding er dan mee te maken?No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
23 aug 2011 - 14:44Retweet schreef:
(...)
Maar wat heeft die A en B ding er dan mee te maken?
Helemaal niks (:
Uneventful is mooier dan RetweetThe way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
23 aug 2011 - 14:52Retweet is mooier dan SecretRose
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
23 aug 2011 - 15:11Shaftesbury is mooier dan secretRose
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
23 aug 2011 - 15:20Ik vind Shaftesbury & Pemberly even mooi
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.
23 aug 2011 - 15:28Pemberley is mooier dan Cockney
The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
23 aug 2011 - 16:07Secretrose is mooier dan Cockney (:
Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
23 aug 2011 - 16:09Retweet schreef:
(...)
Mijn volgende username wordt een pokemon
jaaaa pikachuu :'D
grover is mooier dan SecretRose[ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:10 ]
| Reality is for people that lack imagination |
23 aug 2011 - 16:23Grover is mooier dan CNBLUE
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
23 aug 2011 - 16:24Pemberley is mooier dan CNBLUE
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
23 aug 2011 - 16:29Escritura schreef:
Ben ik nu dom of snap ik het niet? :'DIt's going to be difficult, but not impossible.
23 aug 2011 - 16:33