• Someone to fall back on. •Jacob Black

Liefde is compleet onlogisch. Het brengt je op de raarste gedachten, de raarste actie’s, en de vreemdste plekken. Plekken waarvan je dacht dat je ze nooit zou bezoeken. Fantastische, betoverende, heerlijk ruikende plaatsen. Misschien is dat wel liefde. Iets nieuws ontdekken. Ontdekken dat nieuwe dingen geweldig zijn, inplaats van blijven hangen in het verleden. Geen terugspoelen meer, maar doorspoelen die hap. Kijk naar morgen, niet naar gister. Misschien is je prins of prinses niet hier. Maar hij of zij zal altijd daar zijn. Onthoud dat, alsjeblieft.

Want misschien, kom je net als Jacob je June ooit wel tegen.

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 20:54 ]

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Het plaatje doet het niet. Nu wel
    Euhm... Dat overal een reden achterzit, sorry, maar dat begrijp ik niet, want ik kan nou niet bepaald zeggen dat het een reden heeft dat zo veel mensen in mijn familie kanker hebben. Sorry, maar dat kan ik er niet over zeggen. Dus ik snap ook niet wat je daarmee bedoelt.
    Maar je verhaal is wel erg goed geschreven.

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 20:53 ]

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

SecretRose schreef:
    Het plaatje doet het niet. Nu wel
    Euhm... Dat overal een reden achterzit, sorry, maar dat begrijp ik niet, want ik kan nou niet bepaald zeggen dat het een reden heeft dat zo veel mensen in mijn familie kanker hebben. Sorry, maar dat kan ik er niet over zeggen. Dus ik snap ook niet wat je daarmee bedoelt.
    Maar je verhaal is wel erg goed geschreven.

Daar heb je gelijk in. Daar heb ik niet goed overnageadhct, ik geef mijn fout toe. Ik zal het aanpassen, bedankt. (cat)

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Painted schreef:
    (...)

Daar heb je gelijk in. Daar heb ik niet goed overnageadhct, ik geef mijn fout toe. Ik zal het aanpassen, bedankt. (cat)

Oké, dank je, want het voelt niet fijn om dat te horen zeggen -of schrijven in dit geval- als het in je familie zit

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful