Jij bent niet de enige die een verzoek stuurt.
Ze zitten altijd tot hun oren in het verbeterwerk en daarbij komt dat er voor velen al een nieuw jaar start.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Het kan inderdaad even duren. We hebben echt heel weinig bèta's en daarvan hebben een aantal ook wat minder tijd, dus het kan iets langer dan normaal duren. Sorry ;o
Ik vraag me af of er gauw weer nieuwe beta's worden aangenomen, want ik geloof dat er heel veel nu weg zijn en ik geloof dat jullie ze wel nodig hebben.
Dursley schreef:
Het kan inderdaad even duren. We hebben echt heel weinig bèta's en daarvan hebben een aantal ook wat minder tijd, dus het kan iets langer dan normaal duren. Sorry ;o
Waarom worden er dan geen nieuwe bèta's gezocht, als jullie met zo weinig zijn?
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
Paralize schreef:
Ik vraag me af of er gauw weer nieuwe beta's worden aangenomen, want ik geloof dat er heel veel nu weg zijn en ik geloof dat jullie ze wel nodig hebben.
Stiekem hoop ik dit ook
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Er zijn veel aanvragen in vergelijking met de hoeveelheid bèta's. Vandaar dat we nu ook zijn begonnen met zoeken naar nieuwe betareaders (zie dit topic).
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle