• alsof er iets viel maar er is niemand beneden


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Jaa idd. Weet je waar ik oook gewoon dodelijk bang voor ben. Voor geesten, klinkt een beetje apart. Maar een vriendin van me vertelde me een keer een verhaal over geesten en bij elk geluidje denk ik dat het misschien geesten zijn.:X



    wat voor verhaal dan precies?
    ik las tijden geleden een boek over geesten en sindsdien denk ik ook bij elk geluidje die niet door een ander mens is gemaakt dat het door een geest komt


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    (...)


    wat voor verhaal dan precies?
    ik las tijden geleden een boek over geesten en sindsdien denk ik ook bij elk geluidje die niet door een ander mens is gemaakt dat het door een geest komt


    Uhh..Heel eng.. Ze zei trouwens ook dat geesten koeienvoeten ofzo hebben:S. Anyway, Samenvatting:

    'Er stapte een keer een hele mooie vrouw de taxi binnen, de taxichaffeur vond haar heel aantrekelijk waardoor ze ook een klik kregen. Doordat de chafeur alleen de gezicht van de vrouw via het spiegeltje kon zien, wist hij niet hoe haar lijf er uitzag. Toen de vrouw bijna wou uitstappen, Keek hij achterom en zag dat ze koeienvoeten had. Gelijk wist hij dat het een geest was. De man werd heel bang, maar toen zei de vrouw. ''Wees niet bang, ik ga je niks aandoen, breng me alleen waar naar ik toe wil en ik doe je niks.'' De man deed wat de vrouw wou.'

    Ik snap het verhaal zelf eigenlijk niet zo heel goed, maar ze heeft me ook nog veel meer verhalen verteld. Dit was niet het verhaal wwaardoor ik bang werd. Als ik er me een herrinner vertel ik je het.

    Btw, als ik zo slaap. Hoor ik alsof me bureau kraakt ofzo, alsof er iemand op zit. Maar als ik dan de licht aan doe, zie ik niemand. Dan denk ik dat het geesten zijn.:S


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Uhh..Heel eng.. Ze zei trouwens ook dat geesten koeienvoeten ofzo hebben:S. Anyway, Samenvatting:

    'Er stapte een keer een hele mooie vrouw de taxi binnen, de taxichaffeur vond haar heel aantrekelijk waardoor ze ook een klik kregen. Doordat de chafeur alleen de gezicht van de vrouw via het spiegeltje kon zien, wist hij niet hoe haar lijf er uitzag. Toen de vrouw bijna wou uitstappen, Keek hij achterom en zag dat ze koeienvoeten had. Gelijk wist hij dat het een geest was. De man werd heel bang, maar toen zei de vrouw. ''Wees niet bang, ik ga je niks aandoen, breng me alleen waar naar ik toe wil en ik doe je niks.'' De man deed wat de vrouw wou.'

    Ik snap het verhaal zelf eigenlijk niet zo heel goed, maar ze heeft me ook nog veel meer verhalen verteld. Dit was niet het verhaal wwaardoor ik bang werd. Als ik er me een herrinner vertel ik je het.

    Btw, als ik zo slaap. Hoor ik alsof me bureau kraakt ofzo, alsof er iemand op zit. Maar als ik dan de licht aan doe, zie ik niemand. Dan denk ik dat het geesten zijn.:S



    creepy verhaal


    ik heb soms dat als mijn kastdeur openstaat en ik lig in bed dat die dan beweegt, en als ik dan het ligt aandoe staat er niemand


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    (...)


    creepy verhaal


    ik heb soms dat als mijn kastdeur openstaat en ik lig in bed dat die dan beweegt, en als ik dan het ligt aandoe staat er niemand


    Jaa idd, en als je dan weer in je bed gaat liggen hoor je het geluid weer.


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Jaa idd, en als je dan weer in je bed gaat liggen hoor je het geluid weer.


    Ja, en dat is echt irritant omdat je niemand ziet staan maar wel geluiden hoort


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    (...)

    Ja, en dat is echt irritant omdat je niemand ziet staan maar wel geluiden hoort


    Jaah, en dan kun je de hele nacht niet slapen en aargh..Waarom gebeurd dat toch..?!


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Jaah, en dan kun je de hele nacht niet slapen en aargh..Waarom gebeurd dat toch..?!


    geen idee(huil)


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    geen huisdier ofzo.


    Firm believer of all that is magic

    het spookt muahaha (duivel)

    op mn vorige stage spookt het ook xD
    en in mn kamer

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Oowh serieus, dat heb ik bijna elke dag. Dan lijkt het steeds alsof iemand naar me kijkt. Dan stop ik me hoofd helemaal onder me deken en ben ik de volgende ochtend helemaaal bezweet. Ik dacht dat ik de enige wasxD.

    dat had ik vroeger altijd (:


    Save me from myself.

    Haha teveel films gekeken dus. xD

    Ik ben ook soms bang als ik iets hoor, maar denk niet gauw dat er iemand boven is. Als ik boven zit en dat onder hoor vind ik dat enger.. Omdat ze dan via de deuren zouden kunnen zijn binnengekomen. Via boven kan alleen langs het raam dus.. xP Maar aan clownen denken? Haha nee, ben blij dat ik die films niet gezien heb dan. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Haha teveel films gekeken dus. xD

    Ik ben ook soms bang als ik iets hoor, maar denk niet gauw dat er iemand boven is. Als ik boven zit en dat onder hoor vind ik dat enger.. Omdat ze dan via de deuren zouden kunnen zijn binnengekomen. Via boven kan alleen langs het raam dus.. xP Maar aan clownen denken? Haha nee, ben blij dat ik die films niet gezien heb dan. :')



    ik ben altijd al bang geweest voor clowns.



    #we hebben geen huisdier


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    AlexHoneyy schreef:
    Scaryy, heb ik ook zo vaak. Dan durf ik niet eens uit mijn kamer te gaan :S


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    It's Slenderman O.O


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als je dicht bij mook woont is het het spook van mook.

    Anders was ik het :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."