• Die een cover voor me wil maken (:

    ‘ Je bent een arrogante zak geworden Gaskarth.’ Mijn ogen stonden vol met tranen en tegelijk was er dat bekende gevoel van haat. ‘ Ik- ... Nee. Niet waar. Laat het me uitleggen Baile.’ Hij keek me hulpeloos aan. ‘ Noem mee geen Baile. Alleen vrienden noemen me zo. Denk jij dat je me nog een vriendin kunt noemen Alex ? Vergeet het. Al die fucking jaren dat ik je keihard nodig had was je er niet. Waar was toen Alex ? Wacht, je was bezig met jezelf. Dat heet arrogantie, Gaskarth. En dan menen dat je geen arrogante zak bent ? Probeer dat smoesje maar bij een ander, maar ik trap er niet in ! Val toch dood, klootzak.’
    In een tijd die ver , heel ver voor het duistere deel van haar leven lag , was Bailey Parker de beste vriendin van Alex Gaskarth. Op het moment dat ze hem het hardste nodig had, was hij druk bezig met zijn band , All Time Low. Drie jaar na die bewuste periode komt ze Jack Barakat , de beste vriend van Alex tegen tijdens het stappen. Zal Bailey het Alex ooit kunnen vergeven ?



    Wat erop moet
    - De titel , Kill me with words, it's what I deserve
    - Deze foto
    - En deze foto


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Als ik tijd zou hebben :)Maar ga morgen weer naar school dus jammer :(

    Ik kan geen covers maken, maar je inleiding maakt me sehr nieuwsgierig..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    how 'bout this?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh Jezus Jack met een bril is fout.

    OMG, die story wil ik lezen! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.