• heel veel mensen vinden die film eng maar ik ben hem aan het kijken en het 1e uur is zo ie zo niet eng


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik vond hem ook niet eng? (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als je een goede exorcism film wilt kijken, dan moet je The Rite kijken :Y) The Exorcist is gewoon om van te lachen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind hem niet zo eng.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hij is ook niet echt eng, maar je moet wel bedenken dat dat zo goed als de eerste films over exocism is, van lang geleden. Maar nee, hij is niet eng. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vind hem tot nu toe eigenlijk best grappig


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Heb 'm nog nooit gezien. :')

    Weirwood schreef:
    Als je een goede exorcism film wilt kijken, dan moet je The Rite kijken :Y) The Exorcist is gewoon om van te lachen (cat)

    The Rite is goed maar allesbehalve eng. Ik verwachtte veel meer exorcisme etc. en al zeker met Anthony Hopkins erbij. Heel goeie film, maar absoluut niet eng.
    The Exorcism of Emily Rose is ook een goeie :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vond The Last Exorcism de engste tot nu toe.


    I love you Tim

    Weirwood schreef:
    Als je een goede exorcism film wilt kijken, dan moet je The Rite kijken :Y) The Exorcist is gewoon om van te lachen (cat)


    Inderdaad, The rite is echt en goede film


    All I have in life, is my imagniation.

    Die naam komt me bekend voor maar grote kans dat ik die nooit gezien heb :'D Waar gaat die over ?


    -

    The exorcism of Emily Rose vond ik wel eng.


    To infinity and beyond •

    Genius schreef:
    Die naam komt me bekend voor maar grote kans dat ik die nooit gezien heb :'D Waar gaat die over ?



    ehm nou het is een horror en ja ik kan het niet goed uitleggen maar google is je beste vriend


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,