• Hoeveel tweelingen hebben jullie in de familie? Ik heb er 3 bijna 4 tweelingen. Ik heb 4 nichten die tweelingen met elkaar zijn en mijn 2 tantes zijn tweelingen en dan krijgt mijn nicht ook nog een tweeling alleen is het niet bekend of het meisjes of jongens zijn. Ik vind het nog wel meevallen en was nieuwsgierig naar die van jullie. =)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Wij hebben er drie.
    Maar ik woon echt in een hele kleine straat en hier in de straat zijn er 5.:'D


    everything, in time

    geen ;D


    Only those who listen can hear

    Ik en mijn zus, that's it.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    1 nicht en neef


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    4 tweelingen in de familie is veel. xD
    Maar het is ook zo als er in de familie een tweeling is, er sneller bij de nakomelingen ook tweelingen zullen zijn. Dus vandaar.
    Onze leerkracht vertelde dat als je een bv. het 3de kind bent en een tweeling bent.. Dat als jij kinderen hebt, ook bij je 3de kind meer kans hebt op een tweeling. Geen idee of dat waar is. ;P

    Ik heb zo ver ik weet, geen tweelingen in de familie.


    Ik wil een tuin vol egels

    C18 schreef:
    Geen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nothing


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Geen.

    None D: Alleen ik was uit een oorspronkelijke een-eiïge tweeling, maar mijn zusje is doodgegaan in de buik ):


    Alis volat propriis.

    CurlyBubbles schreef:
    Eentje en dat zijn ik en mijn zus (:
    en 4 zijn er idd veel o.o


    I feel guilty after every bite I take.

    Voor zover ik weet, één.
    Mijn nichten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn moeder is er een van een tweeling en nou ja nog wel iemand want het zit in onze genen volgens mijn ma.


    SLOAN.

    Mijn opa was van een tweeling.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 13:56 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Athletics schreef:
    (...)
    Had je een tweelingzus? :$


    Ze stierf een jaar geleden..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik had er één, maar een van de jongens is bij de geboorte overleden ): verder niet.


    Destroy what destroys you.