• Ik ben wel benieuwd voor het nieuwe schooljaar en heb er ook wel zin in, hoe geeky het ook klinkt(nerd) Ik wil weten wie er nieuw is, bij wie ik in de klas ga zitten, al weet ik dat al van een paar en ik hoop dat het een leuk jaar word. (Ik ga naar het 4de middelbaar, jullie?)

[ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:48 ]

All I have in life, is my imagniation.

Ik heb er zin in om iedereen weer te zien en mijn nieuwe klas te weten. (ga naar 5vwo)
    Maar ik zie er wel tegenop om me aan mijn "hard werken voornemen" te houden, aangezien ik vorig jaar net over ging

Don't dream your life, but live your dream!

Flare schreef:
    Ik krijg elk jaar, dus ook dit jaar, nieuwe klasgenoten en ik heb er dus echt totaal geen zin in, want elk jaar dat ik een nieuwe klas krijg suckt het zwaar. In de brugklas zat ik in een klas met kiddo's van 12 die rookten en blowden, in de tweede kwam ik met mijn beste vriendin in de klas en daardoor ging onze vriendschap bijna stuk, en in de derde... nou, daar gaan we het maar niet over hebben (lees: totale ramp). Brrrr. >_<

Ahw, ik hoop dat het dit jaar beter voor je wordt. Good luck

Ik heb er best wel zin in, moet nog twee weken wachten. Dan zie ik al mijn vrienden van school weer, verveel ik me niet meer, heb ik weer regelmaat in mijn leven en leer ik een bult nieuwe mensen kennen (: ik ga namelijk naar 4 VWO.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ik heb er echt geen zin in. Echt niet. Onze leraren bemoeien zich te veel met het privéleven van de leerlingen en laat dat van mij nu net niet zo heel goed lopen.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Pemberley schreef:
    Ik heb er echt geen zin in. Echt niet. Onze leraren bemoeien zich te veel met het privéleven van de leerlingen en laat dat van mij nu net niet zo heel goed lopen.

Serieus? Mag dat dan wel? Want dat is echt rot :c

Ik ga naar een compleet nieuwe school in een compleet nieuwe stad waar ik niemand ken dus ik ga dood. Ik wil niet, lol.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Videotape schreef:
    (...)

Ahw, ik hoop dat het dit jaar beter voor je wordt. Good luck

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Ik weet nog niet eens in welke klas ik kom of welke leraren ik krijg. Mentor mag ik dit jaar (gelukkig) zelf kiezen. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Het zelfde als jou (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Op dit soort momenten wordt weer eens duidelijk hoe ongelofelijk georganiseerd het HBO alles voor mekaar heeft: Boekenlijsten niet bekend, klasindeling niet bekend. En na meer dan twee weken heb ik nog geen mail gekregen van een leraar voor een herkansingsopdracht. How lovely.

No growth of the heart is ever a waste

Het zelfde las jou behalve dat ik met iemand in een klas kom die je gewoon niet kan begraven in het zand zodat ze haar mond kan houden ._.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Nee, ik haat school.(cat)

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik vind het spannend want ik ga naar een nieuwe school waar ik niemand ken. Ik ga een nieuwe richting in het hoger onderwijs doen want die van vorig jaar bleek het niet zo te zijn maar toen had ik gelukkig nog een vriendin die dat ook ging doen. Nu ben ik dus alleen en ja ik vind dat spannend. Ik ben eens benieuwd.

Ben wel benieuwd, ik ga naar de 2e :'D

Ik heb er geen zin in. Ik zit in het laatste jaar en ik moet al om 7 uur op school zijn om eerstejaartjes rond te leiden o.o
    Op de eerste schooldag heb ik ook al meteen les, dus ga ik nog extra genieten van de rest van de vakantie, want nee, ik zie het niet zitten (cat)

Never run out of reasons to smile...