Liquid Confidense - Harry Styles
“Je bent niet wie ik dacht dat je was, Harry.” Fluisterde ze met een kwade ondertoon. Hij sloeg zijn ogen naar het groene gras dat net afgemaaid was door haar vader. Zachtjes beet hij op zijn lip, niet wetend wat zeggen, terwijl zij het ongelofelijk sexy vond en zin had om Harry te bespringen. “Je gebruikte mij om wraak op Santiago te nemen.” Probeerde ze een laatste keer om iets zinnig’s uit Harry’s mond te horen. Florènce maakte aangestalte om zich te draaien en weg te lopen, maar bruusk werd ze tegen gehouden door zijn hand die zich klem om haar bovenarm zette. Hun blik kruiste en snel wendde ze haar ogen af. “Je broer verkrachtte m’n zus, Flo, begrijp me.” Kwaad sloeg ze met haar vrije hand zijn arm weg. “Raak me niet aan.” Zei ze kwaad met haar handen in de lucht. “Ik ben verliefd op je, flo, ik hou van je!” Schreeuwde Harry terwijl hij zag hoe ze wegliep
Harry zijn zus is verkracht & hij wilt wraak nemen op de dader en wilt eerst informatie verzamelen via zijn zus om alles makkelijker te maken, maar langzaam groeit er meer tussen de twee en word het alleen maar moeilijker
[ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:27 ]
all I want is the taste that your lips allow