• Angel zit heel de tijd achter de muis aan. Haha ik bedoel eigenlijk dat pijltje wat je ziet op het computer scherm. Elke keer springt ze met haar poten tegen het beeldscherm aan!

    Hebben jullie ook kittens die overal achter aan proberen te gaan?


    Forever.

    Mijn katten zitten altijd achter elkaar aan, of vliegjes. Of wat je ook maar op de grond gooit (:


    -

    Als ik met mijn kat met een touwtje speel, vangt ze de schaduw ipv het touwtje zelf --'


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ja xd ik heletijd die muis heen en weer bewegen, die kat kijken en tegen het beeldscherm aan meppen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja xD. Nala springt de hele tijd voor mijn beeldscherm, ze probeert telkens mijn koffie te pakken en uhh ze is doodchagarijnig


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Nah, ik heb helaas geen kat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn kat gaat in je slaap recht op je gezicht liggen waardoor je geen adem krijgt x'D En als je een kattensnoepje over de grond laat schuiven rent ze er achterna, en net voordat ze bij het snoepje aankomt laat ze zichzelf verder glijden op haar kont x'D Geweldig gewoon (krul)


    Alis volat propriis.