• Dit is voor degene die stories hebben;
    Vinden jullie het ook zo vervelend als je weinig reacties krijgt.
    Ik ben net een nieuwe story gestart, en oké dan kan je niet meteen heel veel recaties hebben, maar ik heb 13 abo's hoofdstukken worden 20 keer gelezen en dan heb ik maar 2 of 3 reacties.

    Ik begrijp heus wel dat je niet altijd een reactie kan zetten, ik zet namelijk ook niet altijd, een reactie, maar dat doe ik alleen als er al best wat recties staan.

    Zo'n grote moeite is het toch niet?
    En klik anders op een smiley of iets, voor de schrijver is dat namelijk een stuk leuker om door te schrijven als je weet dat mensen je verhaal ook echt leuk vinden..


    I'm in love with you and all your little things

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik ook. Als ik er dan een heb, ben ik ook meteen ontzettend blij (: Al is het vaak gewoon 'snel verder'.
    Maar eigenlijk is dat wel leuk, want dan zijn ze je verhaal nog niet zat (:

    Inderdaad, ik ben er ook altijd blij mee, soms heb je ook mensen die echt leuk reageren over je chapter en dat maakt je dan natuurlijk superblij, meestal bedank ik dan ook mensen persoonlijk voor hun reactie :3
    En inderdaad, die "snel verder" reacties helpen je ook wel weer door te schrijven, want dan weet je dat mensen toch verder willen lezen =D


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik ben er ook altijd blij mee, soms heb je ook mensen die echt leuk reageren over je chapter en dat maakt je dan natuurlijk superblij, meestal bedank ik dan ook mensen persoonlijk voor hun reactie :3
    En inderdaad, die "snel verder" reacties helpen je ook wel weer door te schrijven, want dan weet je dat mensen toch verder willen lezen =D


    Ja inderdaad, en al is het maar een blije smiley, dan weet je toch dat je lezers het goed vinden.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik geef niet zo vaak een reactie, meestal gewoon omdat ik -als ik het wel zou doen- altijd juist hetzelfde zou zeggen, en dan heb ik zo iets van 'Laat maar zitten.'


    effort never betrays you

    Het is wel zo dat ik bij veel reacties meer zin krijg om door te schrijven, maar gelukkig zijn er een paar vaste mensen die altijd een hele leuke reactie zetten waardoor het mij niet zoveel uitmaakt :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Flowery schreef:
    Ik geef niet zo vaak een reactie, meestal gewoon omdat ik -als ik het wel zou doen- altijd juist hetzelfde zou zeggen, en dan heb ik zo iets van 'Laat maar zitten.'


    Maar het is fijner om iedere keer hetzelfde te zien staan dan helemaal niks.


    I'm in love with you and all your little things

    Ja. Ik heb een stand alone die toch al zo'n 40x is gelezen, 2 reacties. ):
    Daarom laat ik dus zelf altijd wél een reactie achter. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja idd, heb je een verhaal van kleine hoofdstukken... geen reacties hoewel hij toch 10 vaste lezers heeft... denk je zo van. Hoh, ik heb zin om ze te laten omkomen in een auto-ongeval en The End -- eens kijken hoe ze dan reageren... :Y) toch schreef ik verder en nu heb ik 1 iemand die altijd reactie zet


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please