• Hallo Peeps ;D


    Kennen jullie ook the Lying game ? Het is een TV show die 15 augustus in Priemere is gegaan ! Het is een TV show gebaseerd op een boek van dezelfde schrijfster als die van Pretty Little Lairs !

    Ik heb net de Pilot gekeken en hij lijkt me suuper leuk ! Het heeft weer met geheimen enzo te maken en volgensmij ook de freaky-ness van PLL. Vinden jullie het laatste stukje van PLL ook altijd zo Freaky ?

    The Lying Game

    - A


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Grimshaw schreef:
    (...)

    noo! Aria & Ezra forever lol
    En inderdaad, ik geloof ook ergens dat Jenna helemaal niet blind is, hoewel ze wel blind moét zijn :')

    This and everything about it.
    En ik vind The Lying Game ook leuk, ofja, de eerste aflevering toch :Y)

    Ik vind PPL super dus dit lijkt me ook geweldig! Zijn er overigens ook boeken van The Lying Game, of is van dit programma alleen maar de TV show?


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik vind PPL super dus dit lijkt me ook geweldig! Zijn er overigens ook boeken van The Lying Game, of is van dit programma alleen maar de TV show?


    Nee er moeten ook boeken van zijn , ik weet alleen nog niet of ze al int nederlands vertaald zijn (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ja , ik wou die al kijken!.


    I love BTR and One Direction!

    The game, you just lost it.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ooh ik heb nu ook de eerste aflevering gekeken, en ik vind het wel leuk!


    As travars

    Ik heb net eerste aflevering gekeken, en ik vind hem nu al leuk!


    I love BTR and One Direction!

    Waar kan je die eerste aflevering zien en waar gaat het over? Ik ben echt verslaafd aan Pretty Little Liars namelijk en kan niet wachten tot 8 september wanneer ik mijn naam ga veranderen in Aria op Q, hihih.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Waar kan je die eerste aflevering zien en waar gaat het over? Ik ben echt verslaafd aan Pretty Little Liars namelijk en kan niet wachten tot 8 september wanneer ik mijn naam ga veranderen in Aria op Q, hihih.


    Klik op link ,the lying game (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    OMG!
    BEN JIJ A?
    IK DACHT DAT DAT **** WAS?
    NET HET EENA LAATSTE DEEL UIT.
    woops caps lock :$


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oeh, dat klinkt dan best leuk :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.