• Oké, ik begrijp dat One Direction een of andere groep is waar opeens een hype van is ontstaan, maar wilt iemand uitleggen wie en wat deze groep inhoudt, hoe het komt dat ze opeens de nieuwe hype zijn en een van hun beste liedjes plaatsen?
    Nu voel ik me een oma want ik weet niet waar deze hype over gaat (no_chears)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    allemaal oma's :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Volgens Esther ben ik ook een oma, maar ik join niet deze oma club ghehe.
    Ik vind dat ze goed kunnen zingen, maar ik zal mezelf geen fan noemen.
    Het is net zoals Justin Bieber bij mij; ik luister wat liedjes and that's it.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Refuse schreef:
    Volgens Esther ben ik ook een oma, maar ik join niet deze oma club ghehe.
    Ik vind dat ze goed kunnen zingen, maar ik zal mezelf geen fan noemen.
    Het is net zoals Justin Bieber bij mij; ik luister wat liedjes and that's it.

    Ja en ik ben een broekkie (joehoe)
    Ghehe, verder sluit ik me compleet bij jou aan. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Check Youtube anders haha... of ga seizoen 7 van de Engelse X Factor kijken ;D


    They were never in fact homeless

    Ik voel me opgelucht, ik ben dus niet de enige oma hier die niets van deze jeugd groep begrijpt (bat)


    Ik vind ze der een beetje jong uit zien als ik eerlijk mag zijn, maar ik geef toe, deze oma vindt die rechtse wel een lekker buikje hebben!

    Loveless schreef:
    Ik voel me opgelucht, ik ben dus niet de enige oma hier die niets van deze jeugd groep begrijpt (bat)


    Ik vind ze der een beetje jong uit zien als ik eerlijk mag zijn, maar ik geef toe, deze oma vindt die rechtse wel een lekker buikje hebben!

    Toyboy?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Loveless schreef:
    Ik voel me opgelucht, ik ben dus niet de enige oma hier die niets van deze jeugd groep begrijpt (bat)


    Ik vind ze der een beetje jong uit zien als ik eerlijk mag zijn, maar ik geef toe, deze oma vindt die rechtse wel een lekker buikje hebben!

    Oma toch, ben jij daar niet wat oud voor om zulke dingen te zeggen?

    Abrazo schreef:
    (...)
    Oma toch, ben jij daar niet wat oud voor om zulke dingen te zeggen?

    Het spijt me popje, je weet toch dat oma van lekkere buikjes houdt :9~

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Toyboy?

    Nan desu ka?