• Oké, ik begrijp dat One Direction een of andere groep is waar opeens een hype van is ontstaan, maar wilt iemand uitleggen wie en wat deze groep inhoudt, hoe het komt dat ze opeens de nieuwe hype zijn en een van hun beste liedjes plaatsen?
    Nu voel ik me een oma want ik weet niet waar deze hype over gaat (no_chears)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je hoef je geen oma te voelen hoor, ik heb ook geen idee


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat maakt drie oma's


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ach zehebben meegedaan aan X Factor in UK en de meeste vinden hun gewoon knap enal, daarom dat ik mezelf ook niet "fan" noem.

    Grindylow schreef:
    Dat maakt drie oma's

    4


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    oeps , 5 oma's (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 23:33 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ze kunnen goed zingen, ze zijn leuk en knap(cat)


    All I have in life, is my imagniation.

    6 oma's nu.
    Ik vind het ook maar nergens op trekken. 1. ik vind ze totaal niet knap; 2. ik vind ze niet getalenteerd; 3. ik heb geen idee waarom al die heisa rond hun is ontstaan.
    Zelfs Justin Bieber makes more sense.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 23:34 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Ze zijn superknap &kunnen goed zingen (:
    Ze deden mee aan Xfactor in Engeland ;3


    Me so good.

    7! :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 23:35 ]


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Goh, we kunnen een oma-club beginnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh en, zoals alle mensen uit X factor coverde ze dingen. Ze hebben nu hun eerste single, What Makes You Beautiful, uit en die vind iedereen geweldig, al vind ik 'm zelf ietwat gay klinken + de clip is vrij crappy. Maar ze hebben goede stemmen, zingen goed en tsja

    Acht oma's. c: Ik weet alleen dat ze met X-Factor hebben meegedaan en dat ze allemaal erg knap zijn, haha (:


    wth.

    8 oma's, ik denk dat een hype hier al snel overdreven word.


    | Reality is for people that lack imagination |

    One Direction is een.. hoe noem je dat, 'boyband'. Bestaand uit; Harry, Louis, Zayn, Liam en Niall.
    Ze begonnen allemaal apart aan de audities van xfactor in Engeland, ze zijn eerst allemaal door gegaan ofzo, maar daarna werden ze bij elkaar in een groep gezet, -mochten ze voor kiezen ofzo, dan zouden ze wel doorgaan?- en toen bij de finale zijn ze 3e geworden.

    Ofzo.. Haha, niet dat iemand dat uitmaakt. Maar ik vind ze wel leuk hihi (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben ook een oma :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.