• Tip voor iedereen met een bril! (cat)

    Maak regelmatig de pootjes en neusvleugeltjes schoon met anti-bacteriele doekjes oid. In ieder geval bacterie-dodend spul, want anders krijg je aan de zijkanten van je hoofd ontieglijk veel puistjes en word je neus een mee-eter hotel (cat)

    Edit: Enkel mensen met een vette of gemengde huid hebben daar dus last van. Dat komt omdat de bacteriën die zich aan je bril vastklemmen je poriën verstoppen, die al niet zo héel clean zijn. Waardoor de kans op puistjes en/of mee-eters verdubbelt. Je hoeft enkel op die plekken op je bril schoon te maken, omdat die delen contact maken met je gezicht.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 20:57 ]


    Let it come and let it be

    NOG 1 TIP!!!

    Ga lenzen dragen :Y)

    Daystar schreef:
    NOG 1 TIP!!!

    Ga lenzen dragen :Y)


    Mweh niet echt een tip niet iedereen kan er tegen dus dan is het een hele slechte tip;P

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BeRavenclaw schreef:
    Lang leven geen bril hebben:Y)


    :'p
    Ik zou willen dat ik er een had (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    (...)

    :'p
    Ik zou willen dat ik er een had (:

    Zou je willen dat je een bril had, of dat je er een nodig haad? :'D


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    In al die 5 jaren dat ik mijn bril draag heb ik daar nog nooit last van gehad eerlijk gezegd (cat)

    Ik ook niet in 9 jaar


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat werkt niet bij iedereen*zoals bij mij maar ik heb d'r niet zo'n last van*


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Dat werkt niet bij iedereen*zoals bij mij maar ik heb d'r niet zo'n last van*

    Gôh, dat staat ok totáál niet bij de Edit. (cat)


    Let it come and let it be

    BeRavenclaw schreef:
    Lang leven geen bril hebben:Y)


    Food.