• Mijn oordopjes zijn net een week oud en nu is er al 1 half dood D;
    Net zei men moeder tegen mij dat ik de volgende keer geen oordopjes meer van haar krijg en ze zelf maar moet gaan halen omdat ik oordopjes sneller verslijt dan schoenen... dat failt best wel erg...

    Maar ik vind het dus niet kunnen dat mijn sexy Action oordopjes nu al binnen 1 week kapot zijn...

    Maar om het een beetje nuttig te houden, bij wie van jullie zijn de oordopjes nog meer dood?


    ~ Wil een mod de titel aanpassen in not fair.. Er zit een spellings fout in a'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 20:54 ]


    Only those who listen can hear

    Assassin schreef:
    Action oordopjes zijn gemaakt om snel kapot te gaan.


    I love you Tim

    in 1 jaar heb ik denk ik 5 oordopjes (5 paar) versleten !
    dus dan pak ik ze maar van mijn zusje en vader en moeder.....


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Mijne waren afgelopen maandag gestorven en ik had ze al sinds april als het niet langer was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik koop zo'n 3 oortjes ofseu in de maand xD

    maar als je nou apple oortjes koopt? die gaan niet zo snel kapot, maar zijn wel duur!

    AmyLianne schreef:
    in 1 jaar heb ik denk ik 5 oordopjes (5 paar) versleten !
    dus dan pak ik ze maar van mijn zusje en vader en moeder.....


    Zo weinig O_O zo veel heb ik er eens versleten in een maand XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijne ook. Mijn oordopjes van Apple waren onverwoestbaar die deden hete cht als meer dan een halfjaar perfect. Toen kregen we een hond en die heeft ze kapot gekauwt, weg 30 euro... En nu gaan al m'n oordopjes kapot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    Action oordopjes zijn gemaakt om snel kapot te gaan.

    Ik heb nu hema van drie euro en ze doen het nog _O_


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik heb van 30 euro, dus daar doe ik wel zuinig mee :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweden schreef:
    not fair
    De mijne heb ik al een jaar en ze doen het nog (';


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Laat ik zeggen dat mijn dopjes het geweldig deden totdat ik in mijn slaap een glas water omgooide. (dat waren mijn mp3 oortjes)

    Mijn mobiel ben ik er één kwijtgeraakt maar ze deden het wel en dezen heb ik alweer een half jaar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Assassin schreef:
    Action oordopjes zijn gemaakt om snel kapot te gaan.


    They fell in love, didn't they?

    Ik koop altijd die Philips She2643 oordopjes voor 10 euro en die gaan heel lang mee :]



    (je hebt ze in verschillende kleuren)


    dream, dare, fly!