• Mijn oordopjes zijn net een week oud en nu is er al 1 half dood D;
    Net zei men moeder tegen mij dat ik de volgende keer geen oordopjes meer van haar krijg en ze zelf maar moet gaan halen omdat ik oordopjes sneller verslijt dan schoenen... dat failt best wel erg...

    Maar ik vind het dus niet kunnen dat mijn sexy Action oordopjes nu al binnen 1 week kapot zijn...

    Maar om het een beetje nuttig te houden, bij wie van jullie zijn de oordopjes nog meer dood?


    ~ Wil een mod de titel aanpassen in not fair.. Er zit een spellings fout in a'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 20:54 ]


    Only those who listen can hear

    Ooortjes gaan bij mij nooit langer mee dan 2 maanden :3.
    Ik heb er 1 die te koop was bij de marskramer en die doet het nog na een jaar


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Destay schreef:
    Dude, het leven is gewoon niet eerlijk (wbw)
    Ga terugggg


    Dude, daar was ik al achter D;


    Only those who listen can hear

    Ik zit nu met mijn kont op een liedje mee te dansen Sorry moest ik ff kwijt xD


    Where words fail, music speaks

    Destay schreef:
    Ik zit nu met mijn kont op een liedje mee te dansen Sorry moest ik ff kwijt xD


    oeehw, zet de cam aan -wbw-


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)

    oeehw, zet de cam aan -wbw-
    Illl da wil je niet zien -drukt op weigeren-


    Where words fail, music speaks

    Destay schreef:
    (...)Illl da wil je niet zien -drukt op weigeren-


    Uhg,
    not fair!
    Life sucks and then you die...


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Uhg,
    not fair!
    Life sucks and then you die...
    (finger)


    Where words fail, music speaks

    Die van mij gaan best lang mee, en het zijn oortjes van sony, die je ook gewoon bij de V&D kan halen. Ze zijn wel 15 euro ongeveer, maar ik heb ze nu al ongeveer een half jaar.


    As travars

    Mudblood schreef:
    Ik heb oortjes van Apple. Perfect!


    I was an angel living in the garden of evil

    Whaha ik slijt ze ook vet snel ;D

    ik had eens 1 van de action, die ging pas na ruim een jaar door [daarvoor wel heel wat andere versleten, toen dacht ik.. laat ik is een dure nemen [30 euro] nog geen jaar.. DOOD D:
    ehm toen in 2 weken tijd 3 of 4 oordopjes versleten.. van die goedkope 1 euro bij de action -.- toen kreeg ik nieuwe mp4 ;D dus oordopjes erbij.. knap er aan kant et oordopje eraf O_O... nja toen maaar 1 gehaald van 10 euro bij de kruidvat en die leeft nu nog steeds.. sinds... paar maandjes


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, ik had dat eerst ook altijd. Toen kocht ik van die dingen bij de Hema. Maar nu koop ik ze bij de Free Record Shop. Die zijn echt geweldig, en de geluidskwaliteit is super.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn koptelefoon is voor drie kwart dood(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mijne zijn half dood, je hoort nog wel geluid maar heel zachr en het maakt niet uit hoe hard je de volume zet, dus heb i k de oordo[jes van me moeder fagepakt...ghehe:Y)

    die van de action zijn ook kut, maar wat verwacht je van 70 cent (?)

    OMG, hierzooo! Ik heb echt 10 tallen soorten oordopjes, kleurem em maten. En een paar zijn er van de Action/Hema/Blokker. Maar ik heb er nu 1 van Philips, ik heb hem al een tijdje, en hij werkt echt prima! Ik raad je aan om die te halen. Ik had hem toen maar voor 4 euro. Het is wel wat duurder dan die van Action maar het gaat wel veeel langer mee.

    Succes!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 1:57 ]


    I will be.