• Ik ben begonnen aan een nieuw verhaal en ik ben eigenlijk wel redelijk trots op het begin :3 Het gaat over hoe destructief liefde wel niet kan zijn en ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden. Maar toch zou ik graag eens jullie eerlijke mening hebben over wat je er van vind. Dus als je zo lief zou zijn en het eens zou willen lezen, dan ben ik je heel dankbaar. Ik heb nog maar twee deeltjes online, maar ik hoop dat het me lukt om het eens af te schrijven, want ik kan er precies wel gevoel in leggen in het verhaal. I hope you like it (: En ik zou het heel erg op prijs stellen moet je een reactie achterlaten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mooi!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oh, ik dacht dat we het liedje van Demi Lovato te horen kregen. Haha, ik zal eens een kijkje nemen op de link.

    Edit: Ik had gelijk, het liedje kwam haha.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:05 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MALFOYHEAD schreef:
    Oh, ik dacht dat we het liedje van Demi Lovato te horen kregen. Haha, ik zal eens een kijkje nemen op de link.

    Edit: Ik had gelijk, het liedje kwam haha.

    Ja, inderdaad :p
    Door het liedje kreeg ik ook inspiratie :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I hate love.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    I hate love.(cat)

    Wel, het meisje in mijn verhaal nu ook.. Daar gaat het ook over, een beetje toch
    Eigenlijk een beetje heel veel

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:08 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet goed? -ja sorry, ik schop omhoog-
    Maar zou iemand eens kunnen zeggen wat moet veranderen en wat goed is..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wel, het meisje in mijn verhaal nu ook.. Daar gaat het ook over, een beetje toch
    Eigenlijk een beetje heel veel


    Oh dan neem ik een kijkje, maar je hebt geen templetate en -sorry- dat vind ik heel storend. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sinds wanneer is eht storend als mensen gewoond e Quizlet template gebruiken? o.o

    ik ga ook wel even voor je kijken ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry dat mijn reactie zo lang is, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. xxx (je mag het verwijderen, just trying to be helpful ^^)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.