• Dit idee is gebaseerd op My Big Fat Gypsy Wedding.

    De vijf beste vrienden leven al heel hun leven volgens een bepaalde cultuur, een manier van leven die door velen ''burgers'' niet geaccepteerd wordt. Ze zijn travellers en leven compleet anders dan de doorsnee mens in Engeland. [1DBOY] gaat met zijn beste vrienden naar de zigeuner bruiloft van zijn nicht en ontmoet hier [MEISJE]. Ze is ook een traveller, ookal kent niemand haar en zeker niet zijn vader, die iedereen uit de buurt kent. Dit is vreemd, maar [1DBOY] ziet haar als een mogelijke huwelijkspartner en ze gedraagt zich er ook naar alsof ze hem ook zo ziet. Hij is klaar om met haar te trouwen, omdat hij al zeventien is. Hij weet alleen niet dat [MEISJE] een compleet anders persoon is dan dat ze zich voor doet, ze is de dochter van [MAN], een rijke man die ontzettend tegen de travellers is en er nog steeds voor probeert te zorgen dat ze uit hun stad gaan.


    Ik denk eigenlijk dat er nog niet zo'n verhaal was en het lijkt me gewoon grappig om over dit te schrijven, en nu zoek ik nog rollen. (:

    # Meisjes van het kamp
    # Jongens van het kamp
    # Beste vriendin [MEISJE] Is een ontzettend arrogant meisje dat er opschept met haar rijkdommen, maar is minder rijk dan [MEISJE].
    # Broer Harry
    # Zus Zayn
    Ik zoek dus ook jongens en het zou fijn zijn als deze ingevuld worden. Misschien dat er koppels ontstaan, weet ik nog niet. Maar je hoeft dus niet in te vullen wie je wilt, want ik houd er geen rekening mee. (:

    Informatie
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: Alsjeblieft niet allemaal zestien of zeventien. Ik zoek ook jonge kindjes en wat oudere, die dus al getrouwd zijn.
    Familie: Gezin, maar ook of diegene al getrouwd is, kinderen heeft en dat soort dingen.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, foto is genoeg. [MEISJE] wordt gespeeld door Dakota Fanning
    Extra:
    Waarschuwen?
    Welke 1DBOY als hoofdpersoon?

    Dankjewel. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: meisje van het kamp
    Volledige naam: Saar De Wolf
    Leeftijd: 18
    Familie: 1 zus Katherine,moeder : Claire, papa : Peter
    Uiterlijk: [url] http://www.google.be/imgres?imgurl=http://demilovato.maakjestart.nl/images/demi.jpg&imgrefurl=http://demilovato.maakjestart.nl/&h=450&w=300&sz=98&tbnid=kO1h06L61yKF5M:&tbnh=90&tbnw=60&prev=/search%3Fq%3Ddemi%2Blovato%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=demi+lovato&docid=3qlRq-jAjoboRM&hl=nl&sa=X&ei=yLpPToDqJc6eOuSu4cMC&sqi=2&ved=0CDQQ9QEwBQ&dur=360[/url][MEISJE] wordt gespeeld door Dakota Fanning
    Extra: ze is lief,helpt andere mensen graag, sociaal maar soms verlegen,
    Ze is onzeker, ze leert graag nieuwe mensen kennen en
    ze houd ook van reizen.
    Waarschuwen? Ja :)
    Welke 1DBOY als hoofdpersoon? Louis Tomlinson

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 15:49 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Rol: Beste vriendin [MEISJE]

    Volledige naam: Emelia Rose Carter.

    Leeftijd: 16. (Ik denk dat [MEISJE] ook rond die leeftijd is?)

    Familie: Haar vader, Lucas, is een rijke man. Hij is vaak bezig om geld te verdienen. Haar moeder, Sharon, is echter altijd bezig om indruk te maken op mensen. Daarom nodigt ze vaak mensen uit om koffie te drinken en is ze vaak alles aan het perfectioneren, óók haar kinderen. Danny, de 18 jarige broer van Emelia ziet dit niet zitten en is vaak weg. Bij zijn vrienden of vriendin, als hij maar weg is. Ze heeft niet zo'n goede band met haar vader, moeder en broer. Integenstelling tot haar oma, die een grote steun voor haar is.

    Uiterlijk: Tada x)

    Extra: Emelia heeft een zwak voor jongens met een leuke lach, en jongens die grappig zijn. Vandaar dat ze al gauw verliefd wordt, wat ze vervelend vindt.

    Waarschuwen? Ja!

    Welke 1DBOY als hoofdpersoon? Zayn? (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:55 ]


    I never finish anyth

    Ik vul straks in, even hoofdstukje af schrijven (:


    all I want is the taste that your lips allow

    never mind, foutje :')

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:37 ]

    Rol: jongen van het kamp
    Volledige naam: Austin Kevin Dejan McGraw
    Leeftijd: 21
    Familie: Austin komt uit een gezin met 4 kinderen. Zijn moeder stierf na de geboorte van zijn jongste zusje en heeft de zorg voor zijn drie zusjes op zich genomen. Austin is op 17jarige leeftijd getrouwd met zijn Isabel, die momenteel in verwachting is van hun eerste kindje. Met zijn vader heeft hij een sterke band en helpt hem met klusjes.
    Uiterlijk:


    -Logan Lerman- :9~
    Extra: Austin werkt al 5 jaar als bouwvakker, en verdient daar de kost mee.
    Waarschuwen? Jaaaa ^^
    Welke 1DBOY als hoofdpersoon? Uhm.. NIALL :9~

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:23 ]


    Me so good.

    First of all: I <3 Big Fat Gypsy Wedding! (Zwaar verslaafdXD)

    Rol: Meisje op het kamp.
    Volledige naam: Estelle Walker
    Leeftijd: Estelle is geboren op 25 mei 1996, ze is dus 15 jaar.
    Familie: Estelle heeft een vader, wiens naam Max is. Hij is 51 jaar oud. Haar moeder heet Hannah en zij is 47 jaar oud. Estelle heeft een oudere zus van 19, Josie en een oudere broer van 16, Matt. Ze wonen beide met hun echtgeno(o)t(e) in een woonwagen op het kamp. Estelle heeft ook nog een klein zusje, Katie, die 10 jaar oud is.
    Uiterlijk:


    Tristin Mays.
    Extra: Sinds dat Josie uit het huis is moet Estelle alle klusjes doen. Ze zorgt er dan ook iedere dag voor dat Katie op tijd op school komt. De rest van haar dag vult Estelle met eten koken en het schoonmaken van de woonwagen. Naar school gaan doet ze niet, want daar heeft ze geen tijd voor. Af en toe als Estelle druk bezig is met poetsen komen "de hunks van het kamp" wel eens langs om een praatje met haar te maken.
    Waarschuwen?: Ja!!!
    Welke 1DBOY als hoofdpersoon?: Maakt me niet uit.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Rol: Meisje van het kamp
    Volledige naam: Esméralde Rodriquez, afgekort tot Esmé.
    Leeftijd: Esmé is achttien jaar oud, geboren op twee januari 1993.
    Familie: Esmé komt uit het drukke gezin Rodriquez waar alles draait om muziek, feesten en gezelschap. Het gezin is erg vrijgevig en gastvrij, altijd hebben ze wel visite. Het hoofd van het gezin is de zesenveertig jarige Stefan Rodriquez, hij is muzikant van beroep en maakt leuke, feestelijke muziek die vaak gedraaid word op het kamp. Het is een erg leuke en spontane man, zijn vrouw Jaelle Pescador is veertig jaar en huisvrouw. Ze is erg gesteld op haar kinderen en geeft ze alles wat ze nodig hebben. Ze leert haar dochters buikdansen en staat bekend om haar zangtalenten en kookkunsten.
    De oudste van de kinderen is de vijfentwintigjarige Luca wie is getrouwd met de drieëntwintigjarige Aïsha Nadin. Ze hebben één zoontje van vijf genaamd Cato. Luca staat bekend om het spelen van de gitaar, hij is er vreselijk goed in en houdt wel van een grapje. Aïsha is lerares van beroep en geeft les aan de kinderen op het kamp.
    Na Luca komt de twintigjarige Adriana, ze is een erg liefhebbende vrouw en dol op feest en muziek, net zoals haar vader. Ze is verloofd met de zesentwintigjarige Ramon Lupin. Adriana is zeven maanden zwanger en er staat een baby’tje op komst, een meisje. Ze gaan haar Zenina noemen.
    Esmé is de middelste van de vijf kinderen en is op dit moment vrijgezel, hoewel haar vader haar graag met een jongen zou willen zien, kan het haar niet veel schelen. Ze is dol op kinderen, koken en dansen, houdt het zingen meestal aan de rest van haar familie over want dat kan ze absoluut niet.
    Esmé heeft een tweelingbroer genaamd Emilian, afgekort tot Emil. Esmé en Emil kunnen het vreselijk goed met elkaar vinden en hebben altijd lol met elkaar. Emil heeft op dit moment een relatie met Nadya Consuelo, ze is zeventien jaar oud en bijna altijd bij de familie Rodriquez te vinden.
    Als laatst komt Ciara, de veertienjarige en tevens jongste van het gezin. Ze is erg creatief en heeft redelijk vaak meningsverschillen met Esmé, maar op het laatste moment maken ze het altijd goed. Johnny Depp, Maria Canals Barrera, Michael Trevino, Troian Bellisario, Nina Dobrev, David Henrie, Carlos Pena, Ciara Bravo
    Uiterlijk:


    Shelley Hennig
    Waarschuwen? Jap
    Welke 1DBOY als hoofdpersoon? Zaynster Malik

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 14:18 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Meisje van het kamp
    Volledige naam: Lilly-Rose Willes, maar de meeste noemen haar gewoon Lilly.
    Leeftijd: 16
    Familie: Familie Willes staat wel bekend als 1 van de gezelligste families van het kamp. Ze zijn allemaal even sociaal en allemaal in de staat om iedereen altijd te helpen. Het is daarom dan ook niet verassend dat er altijd wel iemand op bezoek is bij de familie.
    Lilly’s vader, John is de gene die voor het inkomen zorgt, terwijl zijn vrouw, Ashlee over het gezin en het huis waakt. Samen hebben ze 6 kinderen, 4 dochters en 2 zonen.
    De oudste is River en is 24 jaar oud. River is al 8 jaar getrouwd met haar man, Nelson. Samen hebben ze 2 kinderen, een tweeling: Laila en Aiden. Na River was het aan Payton om geboren te worden en haar ouders trots te maken. Zij was 17 toen ze met haar liefde van haar leven, Nikolai trouwde. Payton is nu 20 jaar en heeft een grote ronde buik omdat ze zwanger is van haar eerste kindje. 4 jaar later kwamen Lilly-Rose en Emil. Emil is 15 minuten eerder geboren dan Lilly. Hij heeft een vriendin die Riley heet. Ze is een half jaartje ouder dan hij is en ze gaan over een half jaar het huwelijksbootje in. Zelf heeft Lilly ook een vriend, die Sem heet. Sem is 5 jaar ouder dan Lilly. De twee willen zo snel mogelijk trouwen aangezien Lilly zwanger is van hun eerste kindje. Niemand weet dat verder op het gezin na. En dan is er nog de 13 jarige Max en de 9 jarige Rosie.
    De familie Willes kent iedereen en iedereen kent de familie.
    Voor de rest is John echt iemand die erg beschermend is over zijn kinderen en zijn vrouw.
    Uiterlijk:


    Extra: Lilly is een meisje met ontzettend veel vrienden en is dus ook goed bevriend met [1DBOY], ze vind het meisje maar een beetje apart aangezien niemand haar lijkt te kennen. Ook is Lilly een meisje die altijd een geheim draagt, niet zo zeer altijd haar eigen geheimen maar ook die van anderen. Ze kan goed acteren en heeft een ontzettend goede stem.
    Waarschuwen? ja (:
    Welke 1DBOY als hoofdpersoon? Zayn

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:31 ]


    ed westwick <3

    Allemaal bedankt, alleen zoek ik nog meer rollen. Vooral nog de vriendin van [MEISJE], de broer van Harry en de zus van Zayn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    zal ik anders nog een rol invullen?? en welke is dan het handigste? (: x.


    ed westwick <3

    snoes schreef:
    zal ik anders nog een rol invullen?? en welke is dan het handigste? (: x.


    Broer van Harry, hij gaat namelijk trouwen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Broer van Harry, hij gaat namelijk trouwen. :Y)


    oke uhm.. moet er iets speciaals zijn met die familie ofzo? :$


    ed westwick <3

    Rol: Zus Zayn
    Volledige naam: Arabella Z Malik, De letter 'Z' staat voor haar grootmoeder Zendia
    Leeftijd: 20 jaar
    Familie: (eigenlijk ken ik niets van hem, dus zijn familie) Broer: Zayn
    Uiterlijk:


    Extra: Is model voor Chanel, is al overal in de wereld geweest, speelt ook bijrolletjes in films mee. Feest graag met vrienden. Heeft een relatie met Liam:


    Waarschuwen? ja

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 0:15 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Rol: Zus Malik
    Volledige naam: Sierra Ayesha Malik, haar roepnaam is Sierra.
    Leeftijd: Sierra is twintig jaar oud, geboren op één maart 1991. Ze is dus twee jaar ouder dan Zayn.
    Familie: Ik kan dus niets vertellen over haar familie, sinds jij dat allemaal in handen hebt. (: Sierra heeft geen relatie op dit moment en vind het wel prima zo. Ze vind het heerlijk om single te zijn.
    Uiterlijk:


    Shay Mitchell

    KORTSTE EVER.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 9:37 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Broer Harry.
    Volledige naam: Jason Eduard Styles :Y).
    Leeftijd: 20.
    Familie: Jason gáát trouwen&the same als Cinna :')
    Uiterlijk:


    Extra: /
    Waarschuwen? Nog steeds ja.
    Welke 1DBOY als hoofdpersoon? Zaynster. (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 17:09 ]


    I never finish anyth