• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 13:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 aug 2011 - 21:23 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Crushed schreef:
    (...)
    Haha, nee kende ik nog niet, maar omg je story is goed je moet nu verder! Ö

    Ik zal morgen nog een deel posten (wbw)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik zal morgen nog een deel posten (wbw)

    NEE VANDAAAAG! :(

    Knight Bus = collecte bus
    lang leve wikipedia

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 21:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    Knight Bus

    Dank je wel :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ladies, gaan we echt maar met z'n vijven schrijven :(? Ik dacht dat veel meer mensen van hier wilde meedoen aan het gezamenlijke verhaal..


    Life is hard and then we die

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dank je wel :3

    hier staat alles mocht je dat nodig hebben


    Cool, neat, swell -Cry

    PUKKELxDING schreef:
    Ladies, gaan we echt maar met z'n vijven schrijven :(? Ik dacht dat veel meer mensen van hier wilde meedoen aan het gezamenlijke verhaal..

    ik weet niet eens zeker of ik kan ik heb 3 stories lopen


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    ik weet niet eens zeker of ik kan ik heb 3 stories lopen
    Yeah maar iedereen schrijft 1 hoofdstuk ofzo... zij die meer willen schrijven, schrijven meer. Het is meer dat ik dacht, dat is iets leuks om met z'n allen te doen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ladies, gaan we echt maar met z'n vijven schrijven :(? Ik dacht dat veel meer mensen van hier wilde meedoen aan het gezamenlijke verhaal..

    Ik wíl wel meeschrijven, maar school begint over een week weer en ik zit in mijn examenjaar, dus ik weet dan niet of ik wel nog zoveel aan stories kan schrijven als ik gewent ben. Ik zou niet willen dat ik verhalen ga verwaarlozen en/of achterstellen, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Yeah maar iedereen schrijft 1 hoofdstuk ofzo... zij die meer willen schrijven, schrijven meer. Het is meer dat ik dacht, dat is iets leuks om met z'n allen te doen.

    ik denk niet dat veel mensen ervan weten
    zet het anders in de begin post


    Cool, neat, swell -Cry

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik wíl wel meeschrijven, maar school begint over een week weer en ik zit in mijn examenjaar, dus ik weet dan niet of ik wel nog zoveel aan stories kan schrijven als ik gewent ben. Ik zou niet willen dat ik verhalen ga verwaarlozen en/of achterstellen, sorry.
    Ik zit ook in m'n examenjaar en ik heb ook amper tijd, als we met zoveel mensen schrijven is het toch niet nodig dat je er zo veel aan schrijft... Een hoofdstuk, als je inspiratie hebt of het idee hebt dat je nu er wel aan kan schrijven. Dat is alles. Het is geen verplichting natuurlijk, maar het zal ook niet je leven of vrije tijd opslokken.
    En Obliviatum... het staat al in de beginpost...


    Life is hard and then we die

    had ik niet gezien :$(krul)


    Cool, neat, swell -Cry

    Hihi ik ben bezig met dit dansje leren:



    Waar is Draco om me te helpen? Harry is er al ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dan is echt wel klein he:X


    Cool, neat, swell -Cry

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zit ook in m'n examenjaar en ik heb ook amper tijd, als we met zoveel mensen schrijven is het toch niet nodig dat je er zo veel aan schrijft... Een hoofdstuk, als je inspiratie hebt of het idee hebt dat je nu er wel aan kan schrijven. Dat is alles. Het is geen verplichting natuurlijk, maar het zal ook niet je leven of vrije tijd opslokken.
    En Obliviatum... het staat al in de beginpost...

    Oh ik dacht dat het meer was dan één hoofdstuk ofzo :x


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.