Dus.
Ik heb hier enkele dagen geleden een topic geopend over een jongen die ik pas kende etc (dit dus) en ik had dan eens met die jongen afgesproken. Zo ben ik erachter gekomen dat hij toch niet echt mijn type is etc, maar soit.
Gisteren sms'te die jongen plots naar mij "Is het waar dat jij mt mij wil?" en ik meteen vragen wie dat had gezegd, bleek dat het M & N waren, twee vriendinnen van mij die Davy (die jongen) ook kende. Ik meteen een boze sms naar M sturen erover, zegt zij dat ze hadden gestuurd "Annelies wil misschien met jou."
Ik meteen nog bozer, omdat ik dat nooit had gezegd (en ik was kapot en stressy en weetikveel wat nog allemaal), stuurde M terug dat ze het alleen maar deden om goed te doen.
NIET DUS.
Heb ik aan die jongen alles mogen uitleggen etc, terwijl M nu boos is op mij omdat ik een boze sms naar haar heb gestuurd. Ze zegt dat ik alles op haar afreageer omdat ik zo'n zware dag had eergisteren en omdat ik nog kapot en gestrest etc was.
Grmbl, het was niet aan haar om zoiets te gaan zeggen want nu kan ik het wel allemaal gaan uitleggen hé --'