• Mijn ortho heeft me namelijk laten weten dat ik woensdag mijn beugel -slotjes- eruit mag laten halen, dus dat vind ik best wel heel erg vet. <3
    Iemand ook zo gereageerd toen er gezegd werd dat zijn/haar beugel eruit mocht?


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb nooit een beugel moeten dragen, So I wouldn't know.
    Maar ik ben wel blij voor je.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    -Heeft beugel nog een jaar in mond- :$

    Maar wel gaaf dat die eruitmag!! Gefeliciteerd, haha


    Trust me. I'm the doctor

    Ghehe iedereen zei al van jong af aan dat ik ooit een beugel krijg..

    vorrig jaar zei de tandarts; is er ooit met jou eens besproken over een beugel?
    Ik; Nee?
    verders niks meer van gehoord XD

    vind wel grappig..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ thankyaa! (:


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb nooit een beugel nodig gehad 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik heb nooit een beugel nodig gehad 8D


    Wees maar blij. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Gefeliciteerd, wat leuk! Hoe lang heb je 'm gehad? Ik ben er na vier jaar eindelijk ook vanaf, eigenlijk moest 'ie er nog in omdat 't nog niet helemaal goed stond, maar dat is gewoon niet goed te krijgen dus wilde ik 'm eruit (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Ik was ook blij toen mijn beugel eruit mocht.

    Over een paar maanden weet je niet meer hoe het voelt om een beugel te hebben, dus voel nog maar ff goed!
    ;)

    Ballad schreef:
    Gefeliciteerd, wat leuk! Hoe lang heb je 'm gehad? Ik ben er na vier jaar eindelijk ook vanaf, eigenlijk moest 'ie er nog in omdat 't nog niet helemaal goed stond, maar dat is gewoon niet goed te krijgen dus wilde ik 'm eruit (krul)


    Nog net geen jaar, 10 maanden denk ik. (:


    Opgeven is geen optie.

    Sekhmet schreef:
    Ik was ook blij toen mijn beugel eruit mocht.

    Over een paar maanden weet je niet meer hoe het voelt om een beugel te hebben, dus voel nog maar ff goed!
    ;)


    Haha, zal ik doen! ;P


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Nog net geen jaar, 10 maanden denk ik. (:

    Omg, nu ben ik echt enorm jaloers 0.0 Ik heb eerst met een buitenboord, toen met een buitenboord en slotjes en toen met alleen slotjes rondgelopen, terwijl ik eigenlijk maar een half jaar had gemoeten, wat vier jaar werd en nog meer als mn moeder niet had gezeurd wanneer ie eruit ging xd
    Maar in elk geval super voor jou =D Dan moet je wel het eindresultaat laten zien op een foto hoor =D


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    (...)
    Omg, nu ben ik echt enorm jaloers 0.0 Ik heb eerst met een buitenboord, toen met een buitenboord en slotjes en toen met alleen slotjes rondgelopen, terwijl ik eigenlijk maar een half jaar had gemoeten, wat vier jaar werd en nog meer als mn moeder niet had gezeurd wanneer ie eruit ging xd
    Maar in elk geval super voor jou =D Dan moet je wel het eindresultaat laten zien op een foto hoor =D


    Haha, er is niet zo heel veel veranderd hoor, vind ik zelf dan. Alleen m'n kutondertand die scheef stond staat eindelijk recht. - ja, daar had ik die hele beugel voor. xd - Maar ik zal een foto maken. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Pemberley schreef:
    Ik heb nooit een beugel moeten dragen, So I wouldn't know.
    Maar ik ben wel blij voor je.

    Sekhmet schreef:
    Ik was ook blij toen mijn beugel eruit mocht.

    Over een paar maanden weet je niet meer hoe het voelt om een beugel te hebben, dus voel nog maar ff goed!
    ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik moet nog een tijdje ):

    maar leuk dat die eruit gaat (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky