• Voelen jullie ook wel eens alleen op de wereld. Alsof er niemand is die je kent, die je begrijpt, die er voor je is. Niemand die de moeite doet om je te leren kennen, je te begrijpen of er voor je wilt zijn.
    Ook al zitten je vrienden naast je en heb je net een van de leukste dagen van de vakantie gehad.
    Ook al zeggen ze dat ze voor je zijn, zijn ze er niet. Niet echt.

    Voelen jullie je ook wel eens zo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yes.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 1:04 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    No, because i have the best friend in the world, and the best girlfriend.

    Maar ik snap dat dat kut is...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nope, ik voel me nooit zo! Ik ben extremely happy!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat voel ik zeker.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    soms ja..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Yup.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    ik denk dat er heel veel mensen zijn die zich wel eenz zo voelen.
    Je hebt gewoon even een dipje, ik heb het ook al gehad, ik had zin meer in niets , ik wou gewoon de hele dag in mijn bed liggen , ik dacht dat toch nieland me zou missen , het kon me gewoon niet veel meer schelen.
    Maar dat gaat over , als je bv een jongen leert kennen die je respecteert voor wie je bent en die je een goed gevoel terug kan geven (: dat heeft bij mij de ommekeer gemaakt, & ookal liet hij me daarna in de steek , ik was uit m'n dip , omdat ik besefte dat er wel degelijk mensen zijn die om je geven en je kunnen liefhebben.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    ik denk dat er heel veel mensen zijn die zich wel eenz zo voelen.
    Je hebt gewoon even een dipje, ik heb het ook al gehad, ik had zin meer in niets , ik wou gewoon de hele dag in mijn bed liggen , ik dacht dat toch nieland me zou missen , het kon me gewoon niet veel meer schelen.
    Maar dat gaat over , als je bv een jongen leert kennen die je respecteert voor wie je bent en die je een goed gevoel terug kan geven (: dat heeft bij mij de ommekeer gemaakt, & ookal liet hij me daarna in de steek , ik was uit m'n dip , omdat ik besefte dat er wel degelijk mensen zijn die om je geven en je kunnen liefhebben.

    Dipje? Dit heb ik al jaren. Dit is geen dipje meer.
    En die jongen leer ik volgens mij nooit kennen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Welcome by the club dushi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dipje? Dit heb ik al jaren. Dit is geen dipje meer.
    En die jongen leer ik volgens mij nooit kennen.


    ik heb er ook bijna 3 jaar mee gezeten ... maar ik ben er zeker van dat alles goed met je komt. (: Zoek iets wat je graag doet en leer zo mensen kennen die hetzelfde graag doen , zo gaje misschien een hechtere band voelen door de dingen die jullie gemeen hebben ...
    & tuurlijk vind je wel een jongen ! ik ben 17jaar & heb nog geen enkele lange relatie gehad ... maar weetje , ik weet zeker dat die komt (: zoals ook bij jou.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    (...)

    ik heb er ook bijna 3 jaar mee gezeten ... maar ik ben er zeker van dat alles goed met je komt. (: Zoek iets wat je graag doet en leer zo mensen kennen die hetzelfde graag doen , zo gaje misschien een hechtere band voelen door de dingen die jullie gemeen hebben ...
    & tuurlijk vind je wel een jongen ! ik ben 17jaar & heb nog geen enkele lange relatie gehad ... maar weetje , ik weet zeker dat die komt (: zoals ook bij jou.

    Dit heb ik al veel langer dan 3 jaar. Zo ongeveer zo lang ik me kan herinneren.
    Ik heb een hechte band met mijn vrienden, ze zijn geweldig. Ik heb nooit gezegt dat het hun schuld is.
    Ja maar ik ben 17 en ben nog nooit verliefd geweest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vroeger toen ik een jaar of 14 was had ik dat wel, maar nu niet meer. Ik geloof dat je vanzelf de 'juiste' vrienden op je pad krijgt, but it takes time.


    I love you Tim

    Ik heb hier zo ongeveer mijn hele leven last van gehad, totdat ik mijn beste vriend tegenkwam op internet een jaar geleden. Hij begrijpt mij zelfs als ik niets zeg, en weet me op te beuren met slechts enkele woorden. En sinds hij in mijn leven is, is de rest alleen maar beter geworden. Als er mensen achter je staan en je door dik en dun steunen voel je je vanzelf stukken beter. En die ene persoon (of personen, aangezien mijn vriend hetzelfde doet als mijn beste vriend) kom jij vast ook nog wel tegen. Heb alleen geduld...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja..........
    vooral als ik bijvoorbeeld een rotbui heb


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    ik had dat eerst ook soms maar sinds dit jaar niet meer, en vooral de laatste maanden niet meer door mijn vriendje.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!