• Ik ga morgen op vakantie naar Turkije, met mijn moeder en mijn zus. Dat word leuk. Of niet. Mijn moeder is altijd over-stressed en weet niks van kaartlezen of wat dan ook, dus ik wed dat we ergens verdwalen.

    En ik ben zenuwachtig omdat ik nog nooit in een vliegtuig heb gezeten, haha. Ik denk dat die gaat neerstorten. Nouja het kan nooit erger dan het vervoer op de heenreis: MIJN BUURMAN. Hij is 23/7 dronken, stinkt naar rook en bier, en is een asociale klootzak die denkt dat hij stoer is. Ik heb eerder met hem in de auto gezeten en toen hebben we een ongeluk gehad, hij knalde tegen zo'n rood met wit bord aan wat wel eens aan de kant van de weg staat, hij was nogal dronken. Leuk hé. Nee eigenlijk niet. Als ik het niet overleef, dan wil ik graag het liedje Flowers for a ghost op mijn begravenis.

    Maar oké genoeg plannen voor als het mis gaat, ik ga naar een hotel in Alanya ofzo, weet ik het, en we gaan op Safari met een Jeep en Dolfijnen spotten op een boot. :'D Wil iemand me een indruk geven van hoe het in Turkije is? en me tips geven voor in het vliegtuig? is het vleigtuigvoedsel echt ranzig? hebben ze koekjes? kan je films kijken die je zelf mag kiezen of wat? is er wel een wc in het vliegtuig? hoe groot is een vliegtuig? stort een vliegtuig vaak neer?

    We gaan met Turkish Airlines..

    tell me.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 0:56 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Het vliegtuigvoedsel is niet te eten, ik herhaal niet te eten, neem het niet aan. Voor de rest, have fun!


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Het vliegtuigvoedsel is niet te eten, ik herhaal niet te eten, neem het niet aan. Voor de rest, have fun!

    Ook niet voor iemand als ik die alles eet? hmm oké, maar wat moet ik dan eten, 5 uren helemaal niks? en wat houd vliegtuigvoedsel in dan, warm eten, of broodjes, of weet ik het.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Een vliegtuig stort niet vaak neer! Weet je dat er meer ongelukken gebeuren met de auto dan met het vliegtuig?
    En het hangt af van welke vliegmaatschappij want je kan niet in elk vliegtuig film kijken. Maar als je dat kan kijken heb je meetsal keuze uit best veel films.
    Er is wel een wc in het vliegtuig, tenminste ik heb nog nooit gehoord dat dat er niet is.
    En je hebt kleine en grote vliegtuigen dat weet ik niet met welke jullie vliegen. En dat was het zo ongeveer wel denk ik. ^^
    O nee het eten nog, ik vond het eten wel lekker! (:
    In ieder geval heel veel plezier!!
    Ik ben jaloers aangezien ik maandag al weer naar school moet! :S


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik ben pas een week ongeveer terug van Turkije en ik ging ook met vliegtuig ik zat op de heenreis de hele tijd te stressen bij elke kleine schudding van het vliegtuig van omygod nu gaat het gebeuren! Maarja ik heb toch overleefd en dat doe jij ook wel hoor. :)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ook niet voor iemand als ik die alles eet? hmm oké, maar wat moet ik dan eten, 5 uren helemaal niks? en wat houd vliegtuigvoedsel in dan, warm eten, of broodjes, of weet ik het.


    Neem zelf koekjes mee in je handbagage? Dat mag hoor


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik kan je wel vliefinfo geven;'p

    - Het vliegvoer is meestal niet zo ranzig. Eigen gemaakt eten is lekkerder, maar het is gewoon voedsel dat luchtdicht-achtig verpakt is. Meestal eet je inheems voedsel van het land waar je naartoe vliegt, dus als je teruggaat, kan je iets als aardappels en kaas verwachten ;'p

    - Voor het kijken van films hangt het er vanaf met welke vlieg maatschappij je vliegt.
    Ik vloog met KLM 2 jaar geleden en die had toen wel in elke stoel een scherm waarop je films, tv-series, muziek, spelletjes, taalkcursussen, en het nieuws kon afspelen.
    Of je reist met Buisnissclass, dan heb je het soms ook ^^ Maar ik denk niet dat jij dat doet ;'p

    - Ja. Er is een WC in het vliegtuig. Maar ze zijn wel vaak bezet. Maar je hebt er minstens twee.

    - De grootte van je vliegtuig hangt onder andere af van de maatschappij, het type en de lengte van je reis. Als je naar London vliegt, heb je maar een kleintje omdat de landingsbaan te klein is. Er konden denk ik net geen honderd mensen in.
    Maar in sommigen wel 200tot 300.

    - Vliegen is de veiligste vorm van vervoer, omdat je veel minder verkeer hebt. Er zijn veel minder vliegtuigongelukken gebeurd dan auto- of treinongelukken, dus in principe ben je heel veilig.
    Maar ik ben bang voor vliegen, maar dat geldt voor alle vervoersmiddelen. Ik loop liever ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Videotape schreef:
    (...)

    Neem zelf koekjes mee in je handbagage? Dat mag hoor

    Oh, had no idea. Dan neem ik zelf wel vreten mee.

    @Jiles, haha, bedankt voor de informatie! we vliegen met Turkish Airlines dingen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ook niet voor iemand als ik die alles eet? hmm oké, maar wat moet ik dan eten, 5 uren helemaal niks? en wat houd vliegtuigvoedsel in dan, warm eten, of broodjes, of weet ik het.

    Bij mij was het eten echt lekker je kon gewoon kiezen uit vet veel dingen zowel als warm eten als iets koud. En als je Noodless kan kiezen moet je zeker die doen ze zijn echt lekker!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ook niet voor iemand als ik die alles eet? hmm oké, maar wat moet ik dan eten, 5 uren helemaal niks? en wat houd vliegtuigvoedsel in dan, warm eten, of broodjes, of weet ik het.


    Voor vijf uur vliegen zal er wel een warme maaltijd zijn.
    Dan kan je vaak kiezen uit vegetarisch of vlees.
    En dan krijg je soms een broodje, koekje, pinda's, chocolaatje-achtig iets tussendoor. En drinken natuurlijk.
    En als je alles lust, kan je dit wel aan, denk ik. Envijf uur niet eten is ook niet zo heel erg, denk ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Noh allemaal heel erg bedankt voor deze handige informatie, nog 1 vraag: Is schiphol leuk? :'D ik ben ook nog nooit naar schiphol geweest en ben verzot op winkeltjes.. x'] hebben ze bij schiphol ook allemaal winkels?

    @CowardlyLion, hmm lekker, chocolaatje-achtig iets. :'D ik zal het wel overleven! -denk ik dan-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Noh allemaal heel erg bedankt voor deze handige informatie, nog 1 vraag: Is schiphol leuk? :'D ik ben ook nog nooit naar schiphol geweest en ben verzot op winkeltjes.. x'] hebben ze bij schiphol ook allemaal winkels?

    @CowardlyLion, hmm lekker, chocolaatje-achtig iets. :'D ik zal het wel overleven! -denk ik dan-


    Ja,d at heb je ^^
    Winkels, eten (sushi! ^^)
    Het is best leuk, hoor. Wij gaan er wel eens voor de lol heen ;'p

    Het is wel ontzettend groot. Heel veel bordjes en zo, maar heel goed te volgen.
    Die gast die dat systeem verzon, heeft er een prijs voor gekregen (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 1:02 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Omg hahah ik zit nu in Turkije en ga zo om 05:00 vliegen naar NL. xd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Omg hahah ik zit nu in Turkije en ga zo om 05:00 vliegen naar NL. xd

    Hoe is het in Turkije? super heet? overleef ik de hitte wel? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ga je met Turkisch Airlines? Dan zit je perfect. Want daar hebben ze lekker Turks eten groot vliegtuig en neem kauwgom mee. Alanya ben ik geweest het is er geweldig en warm (ik kan de komma niet vinden op een turkse toetsenbord so sorry) en als ze merken dat je een tourist bent dan ben je blut. Lol. Turkse mensen zijn erg gastvrij en als je een laptop mee neemt kan je op internet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hoe is het in Turkije? super heet? overleef ik de hitte wel? x']


    Nee je zal het niet overleven. Je zal elke dag moeten douchen omdat je zo veel zweet en je zal een pet moeten dragen tegen de zon en heel veel ijswater drinken! De plek die jij hebt gekozen is het heetst van allemaal omdat het een touristen plek is!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.